söndag 7 juni 2020

Jag blev diskriminerade flera gånger i Sverige jag vill bara beskriva tre gånger om det som finns redan bevis om.



Jag blev diskriminerade flera gånger i Sverige jag vill bara beskriva tre gånger om det som finns redan bevis om.
Alla händelser kommit krav från iranska ambassadör i Stockholm för att arbetsförmedlingen skulle vara så elaka mot mig och diskriminera mot mot mig.
Därför att det finns många personer med iranska bakgrunder också med kurdiska nationaliteten som har inbjudit iranska ambassadör till Karlstad i kronoparken det kommer mer information i framtiden med bevis.
Jag har hämnat  tre gånger i  diskrimineringen i Sverige.
Karlstad mellan augusti 2010 som min handläggare med några återkallade mig från ett arbete i från Stockholm enligt berättelse från Raunuu som varit min arbets ledare.
2 arbetsförmedlingen gav ord till en kvinna som hete Mona moen tidigare jobbade denna kvinnan inom kriminalvården, hon slutade från kriminalvården och fick jobb inom arbetsförmedlingen i Karlstad.
Jag började den 2013.06.01 på skogsstyrelsen, då det finns flera video som jag kunde inspelas,  vi skulle vaccinera oss mot fästingar, men när  gick jag fram frånbörjan liz sa är slut, men jag  såg det fanns i rumt och vaccinerade andra med svenska bakgrunder, men inte mig.
Vi var på väg till arbete från  3 dagar som jag började på skogsstyrelsen parktik, Då Liz samuel vi har redan en person med invandrare bakgrund som heter Kujitim han är från Albanien  vi brukar inte anställa fler  folk med invandrare bakgrunder vi anställer bara en av två inte mer du bör prata med din handläggare på arbetsförmedlingen. Då jag skickade ett brev till min handläggare som var en ung tjej och berättat för henne så dem säger så här, dem vill ju inte anställa mig därför att dem har redan en person med invandrare bakgrund.
Då hon svarade så Samuel du kan fortsätta med din praktik därför att dem har ju utbildning också under praktik tiden du kan lära dig mer om ditt arbete så , vet inte jag ska prata med min chef sedan åter kommer till dig, men hon har aldrig hört av sig för att svara på mina frågor.
Då jag hade möte båda med chefen Bengt Danielsson också några gånger med Liz och arbetsförmedlingen under min praktik tiden, Den 2013.09.24 hade tid med Bengt Danielsson och lis dem sa vi kommer inte att anställa dig, vi har sagt frånbörjan så att vi har redan en person med invandrare bakgrund vi vill inte anställa mer folk med invandrare bakgrund mer än en person tyvärr.
Men det var som är konstiga flera personer där som hade gjort mycket sjuka saker fick ansällas, men inte jag  lenart slåg bilen och gjorde helt sönder bilen  han blev arg på bilen och gjorde massor sjuka saker fick gå vidare, men inte jag, kuijtim och mickael bråkade oc slåg varandra med hårda slagsmåll, men fick gå vidare, men inte jag..

 Just nu folk bor i Danmark fick ekonomiskt hjälp, men inte jag då jag har ingen plats i Sverige därför att ayatollorna bestämmer i Sverige därför att jag är medlem med pmoi.
3 Jag blev diskriminerade igen den 2017.08.17 fram tills ännu
3 diskriminerings dem avstängde mig från jobb och utvecklingsgarantin från 2017.08.17 fram tills idag är 4 år under diskrimineringar i Sverige.
Jag varit med eductus och där varit på en praktik plats via jula år 2017.03.08 fram till 2017.04.13
jag har varit  på god tiden alltid var skötsam båda för arbets tid även för arbete allt är via en dold kamera inspelades för säkerhets skuld.
Jag  har mycket information om arbets platsen det kommer att dyka upp på god tiden.
Arbetsförnederingen kallade mig till en möte den 2017.08.17 klockan 13:00 träffade fyra anti semitiska kvinnor då dem sa det är myndidighetens beslut du ska bli avstängt från jobb och utvecklingsgarantin från idag tills idag som är 2020.06.08 är fortfarande jag är avstängt från socialhjälpen från allt i Sverige.
تعرضت للتمييز عدة مرات في السويد وأريد فقط وصف ثلاث مرات إذا كان هناك دليل بالفعل.

وقد طالب السفير الإيراني في ستوكهولم جميع الأحداث بأن تكون خدمات التوظيف لئيمة للغاية بالنسبة لي والتمييز ضدي.

نظرًا لوجود العديد من الأشخاص ذوي الخلفيات الإيرانية أيضًا الذين يحملون جنسية كردية والذين قاموا بدعوة السفير الإيراني إلى كارلستاد في كراون بارك ، سيكون هناك المزيد من المعلومات في المستقبل مع الأدلة.

لقد انتقمت ثلاث مرات من التمييز في السويد.

استدعى كارلستاد بين أغسطس 2010 كمدير لي مع البعض من وظيفة في ستوكهولم وفقًا لقصة من Raunuu الذي كان مدير عملي.

2 وكالة توظيف أعطت كلمات لامرأة تدعى منى موين عملت في السابق لهذه المرأة في خدمة السجن ، تركت خدمة السجن وحصلت على وظيفة في مكتب العمل في كارلستاد.

لقد بدأت 2013.06.01 في مجلس الغابات ، نظرًا لوجود العديد من مقاطع الفيديو التي يمكنني تسجيلها ، كنا سنقوم بالتطعيم ضد القراد ، ولكن عندما ذهبت منذ البداية ، انتهت ليز ، لكنني رأيت وجودًا في الغرفة وتلقيح آخرين بخلفيات سويدية ، ولكن ليس أنا.

كنا في طريقنا للعمل من 3 أيام بدأت في مجلس الغابات parktik ، ثم ليز صموئيل لدينا بالفعل شخص من خلفية مهاجرة اسمه Kujitim وهو من ألبانيا نحن عادة لا نوظف المزيد من الأشخاص ذوي الخلفيات المهاجرة نوظف واحدًا فقط من اثنين أكثر يجب عليك التحدث إلى موظف مكتبك في مكتب العمل. عندما أرسلت رسالة إلى مديري الذي كان فتاة صغيرة وأخبرتها بذلك يقولون ذلك ، لا يرغبون في توظيفي لأن لديهم بالفعل شخصًا من خلفية مهاجرة.

عندما ردت حتى صموئيل يمكنك الاستمرار في التدريب الخاص بك لأنهم حصلوا على تدريب أيضًا خلال فترة التدريب يمكنك معرفة المزيد عن عملك لذلك ، لا أعرف أن أتحدث إلى مديري ثم أعود إليك ، لكنها لم تسمع أبدًا للإجابة على أسئلتي.

عندما التقيت مع الرئيس بينغت دانييلسون أيضًا عدة مرات مع ليز ومكتب العمل خلال فترة التدريب ، في 2013.09.24 قضيت وقتًا مع بينغت دانييلسون وقالوا لهم أننا لن نوظفك ، قلنا من البداية حتى أننا بالفعل شخص واحد ذو خلفية مهاجرة لا نريد توظيف المزيد من الأشخاص ذوي خلفية مهاجرة أكثر من شخص واحد للأسف.

ولكن كان من الغريب أن يتم توظيف العديد من الأشخاص الذين قاموا بأشياء مريضة جدًا ، لكنني لم أصطدم السيارة وكسرت السيارة تمامًا ، وغضب على السيارة وقام بالكثير من الأشياء المريضة ، ولكن ليس أنا ، kuijtim و mickael تشاجروا وضربوا بعضهم البعض بضربات قوية ، ولكن سمح لهم بالمضي قدما ، ولكن ليس أنا ..



 في الوقت الحالي ، يحصل الأشخاص الذين يعيشون في الدنمارك على مساعدة مالية ، ولكن ليس أنا حيث لا مكان لي في السويد لأن الأياتولان يقررون في السويد لأنني عضو في pmoi.

3 تعرضت للتمييز ضدني مرة أخرى في 2017.08.17 حتى الآن

3 التمييز جعلوني أوقفوني عن العمل وضمانة التطوير من 2017.08.17 حتى اليوم 4 سنوات تحت التمييز في السويد.

لقد كنت مع eductus وكنت هناك في موقع تدريب عبر عيد الميلاد في 2017.03.08 حتى 2017.04.13

لقد كنت في وقت جيد دائمًا على حد سواء جيدًا لوقت العمل حتى بالنسبة للعمل كل شيء عبر كاميرا خفية مسجلة للديون الأمنية.

لدي الكثير من المعلومات حول مكان العمل التي ستظهر قبل وقت طويل.

اتصل بي اتحاد العمال لحضور اجتماع في 2017.08.17 في الساعة 13:00 التقى بأربع نساء معاديات للسامية عندما قالوا إنه قرار الوكالة يجب أن يتم تعليقك من العمل وضمان التنمية من اليوم حتى اليوم وهو 2020.06.08 ما زلت معلقة من المساعدة الاجتماعية من كل شيء في السويد

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar