onsdag 3 oktober 2018

Som undersökningar vi har gjort om arbetsförmedlingen och handläggare som jobbar på arbetsförmedlingen.



Som undersökningar vi har gjort om arbetsförmedlingen och handläggare som jobbar på arbetsförmedlingen.
Alla arbetsförmedlare som jobbar på arbetsförmedlingen är medlem med  ett politiska partiet, om en handläggare, arbetsförmedlare skulle göra något mot någon då besluten kommer i från arbetsförmedlarens politiska partiet, därför att jag har frågat om Ulrika Stenbergs  politiska partiet, men hon ville inte att svara för att man beskriva hennes politiska partiet som ett antisemitiska parti i Sverige. Då när jag träffade dem fyra personer på arbetsförmedlingen den 2017.08.17  klockan 13:00 då en av dem speciellt Ulrika stenberg  den nazistiska kvinnan  sa det är myndighetens beslut att du ska vara ur ut i från jobb och utvecklings garantin, du kan inte även överklagas myndighetens beslut.
Jag frågade dem  får jag lämna in varje månade jobb söks information Ulrika sa nej  det får du inte.
Jag frågade henne varför ni gör det emot mig?
En av dem svarade  du har gjort något tidigare i Karlstad.
Jag_; vill du se på filmen och video som jag inspelade i Karlstad?
De; nej vi har inte tid med det, spelar du in vår samtal?
Jag ja det gör jag.
De, du kan göra vad du vill, men du får inte publiceras.
Jag; jag inspelade för att publiceras.
De;  Du Samuel från idag är avstängt från jobb och utvecklings garantin därför att vi tycker att det behövs att göra så med dig. allt som vi pratade finns på  flera hemsidor.
Några veckor efter jag träffade en person som hette Hannele landen på soc, när jag sa till henne att jag har en ny handläggare på arbetsförmedlingen då hon sa jag vill kontakta henne på arbetsförmedlingen jag är förbannat över det står i ordningar ni för ut åter komma igen till jobb och utvecklingens garantin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar