onsdag 24 november 2021

Om masoud barzani ljuger inte så han bör avslöja alla dem som ligger bakom människors smugglingar som arbeta med honom i hans parti. en person kallade sig rezgar

 



Om masoud barzani ljuger inte så han bör avslöja alla  dem som ligger bakom människors smugglingar som arbeta med honom i hans parti.  en person kallade  sig rezgar.. vi intervjuade tiotals personer snart kommer att publiceras från den irakiska kurdistan dem avslöjades att barzanis familj själva är flyktingsmugglare.


Jag! hej vad heter du?

Rezgar! jag heter Rezgar, är du kurd?

Jag! ja jag är kurd och jag heter s,,, och hur kommer ni till Europeiska länder? 

Rezgar! Fazel mirani  en av kurdistans största  flyktingssmugglare , han kan fixa pass till vilket land som du vill åka.

Jag vem är Fazel mirani? 

Rezgar! Fazel mirani  är välkänd person inom den irakiska demokratiska parti pdk barzani parti, bara ge honom pengar han kan fixa visum  till vilket land som du vill  han samarbetar med en Turkisk maffia, som kan inom 12 timmar skickade folk till stockholm, berlin eller var som helst. adham barzani och några som bor i Tyskland tillsammans har smugglat mer än 120000 folk från syrien till Europeiska länder. 

Jag! vem är dem som arbetar med Fazel mirani och barzani för att smuggla människor?

Rezgar! dem är roj peshmerga som har kontor i Turkiet där samarbete med M.I.T den Turkiska underrättelsetjänsten smugglar kurder till europa, dem kommer och berättar här inte bra liv man kan inte leva så här det är bäst att ni sälja alla som ni har och resa till europa där livt är garanterade sp lurar dem folket och tar pengar från folk sedan skickar till europeiska länder. En grupp inom kurdistans unbderrättelsetjänsten parasten  utbildades i Belartus och har goda relationer med belarus underrättelsetjänsten, dem så lätt skaffar visum till Belarus.  dem är flera som samarbetar  hashd al shaabi irakiska hezbullah pdk och puk med en grupp som kallar sig Turkiska maffian jobbar tillsammans för att smuggla människor.

Jag! var befinner dem i kurdistan dem som smuggla människor?

Rezgar!  dem bor i Erbil och deras möte alltid  en hotel som kallas palazejam i Erbil där alla människors smugglare   har speciellt möte varje månade, vi hade en kiosk också en mat affär, då kom två män och frågade min pappa  vill du att dina söner bli läkare inginjur  eller något det är bättre att sälja en av dina affär och skicka dina barn till europa,  då dem kom varje dag till slut övertygade min pappa och sålde  kiosken för att vi åka till europeiska länder, min bror utvisade till irakiska kurdistan och jag vet inte om jag skulle få stanna här eller bli utvisas tillbaka  tyvärr dem som lurar oss är mest politiska i den området.

Jag! hur mycket förlorar du pengar under resan till europeiska länder?

Rezgar! väldigt mycket min pappa sålde vår mark för att kunna skicka pengar till oss under resan  till europeiska länder om jag visste skulle bli så skulle aldrig tro på dem människors smugglare i kurdistan.


igår masoud barzani krävde hjälp från eu för att kunna tillsammans stoppa människors smugglingar, men om eu skulle på hemligt sätt intervjua flyktingar som har kommit från den irakiska kurdistan  då man kan veta att herr barzani ljuger för omvärlden.

Fazelmirani en av dem som mest människor smugglare i den området. han är medlem med barzanis parti.

som vi har intervjuade många människor från den irakiska kurdistan  90% av dem som kommit från Erbil  och under barzanis parti kontrollerade  har berättat att irakiska pdk  barzanis parti tillsammans med en Turkiska underrättelsetjänstens grupp  ligger bakom människors handel. 

 Alla andra som har kommit från suleimanye och området som kontrollerade av PUK  Talabanis son samarbete med den iranska regimens  Qudes styrkor ligger bakom människors handel eller flyktings smugglingar. Om EU vill stoppa människors smugglare bör  göra så intervjua alla flyktingar  på hemligt sät sedan avslöja  dem som ligger bakom människors handel  eller flyktings smugglingar.Det finns en region samarbete för att smuggla människor och lura människor så att skicka till europeiska länder  iran, turkiet, flera politiska i irak, kurdiska regionen båda politiska partiet pdk och puk irakiska hezbullah, lebanisiska hezbullah syriska regimen dem alla är riktiga människors smugglare . 13 människor har förlorat sina liv vid gränsen mellan Belarus och Polen, där omkring 2 000 flyktingar och migranter är strandsatta eftersom regeringarna vägrar ta ansvar för att ge skydd. ... Samtidigt på den polska sidan hindras humanitära organisationer från att ta sig fram för hjälpa människorna som är fast.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar