måndag 9 juli 2018

Jag tycker om svenska folket därför dem är så goda, men tyvärr man ibland bemöta dåliga människor som jobbar på olika myndigheter det betyder inte att vi ska ha syns på alla som samma vi vet att det finns sådana människor med extremistiska tänkar i samhället. dem små gruppen är inte bara mot andra, dem små gruppen är landets fiende


Jag tycker om svenska folket därför att dem är så goda, men tyvärr man ibland bemöta dåliga människor som jobbar på olika myndigheter det betyder inte att vi ska ha syns på alla som samma vi vet att det finns sådana människor med extremistiska tankar i samhället. dem små gruppen är inte bara mot andra, dem små gruppen  är landets fiende
majoriteten av svenska folket är väldigt goda, snälla, trevliga  och vi vet att det finns väldigt lite gruppen som lyckades ta sig in inom myndigheterna och utnyttjas lag och regler mot andra.
på invandare sidan det finns väl många dåliga människor som gör dåliga saker i samhället och dem utnyttjas det och propagerar att alla är dåliga.
Jag hatar inte någon, men  jag gillar inte människor som bär extremistiska tänkar, men det som handlar om mina saker det är mest politiska, det handlar om det goda politiska relationen mellan iran och svenska politiker också det handlar mest om det goda politiska relationen mellan den turkiska islamistiska regimen och svenska politiker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar