lördag 25 januari 2020

Socialsekreterare begått för förtal brott mot mig



Jag tycker att den som skrivit detta besluten  är inte normala.
Det är ju ett brott mot svenska lagen och det helt  förtal som Minela Harbas som begått för.
  Enligt en polisman som ville inte avslöja sitt namn han berättade att några  personen på socialtjänsten som  heter Gustav Norin och Mirza Ceric plus  en äldre kvinna Bejram och monika kontaktade polisen och har bett polisen så att  om Samuel hade någonting tidigare hos polisen så omregistrera igen honom på polisbelastningsregister. Då två polisman i Malmö Rosengård polisstationen gjorde det igen den 2018.07.20 för att polisen kunna hjälpa socialtjänsten mot Samuel.
Denna skrivelse skrivit av två personer, men bara angav en person namn, med mycket lögnaktiga och felaktiga saker och ting. Då idag Harbas och Emelie bratten  försöker så att ljuga
Det måste finnas  en rubriknummer till  den domen.
Hon skriv med sin chef Minela harbas att samuel satte i fängelse i fyra månade och där efter villkorligt frigiven, där står en datum och dem tillsammans gav en datum som äe helt felaktiga och kärnkande tycker jag  då mytomanen skriv samuel satte i fängelse i fyra månade  gav datum 2018.12.03  och det är helt sjukt tycker jag
En annan sak som står där så att jag har sagt jag har lägenhet i Hamburg  det är en lögnaktiga saker till alla samtalet inspelade ska publiceras igen samtalet mellan mig och en person till. det är fel det finns redan inspelade.
Jag  vet det finns olika människor  inom svenska myndigheten, det är fel att beklaga på alla, det finns en viss person med extrema eller någonting  så försöker göra saker och ting sedan skylla på myndigheten till exempel hon nekade att namna Israel som ett land, men det betyder inte att alla svenska myndigheter har samma åsikter, det är en person eller två personer med sådana åsikter som lyckades så att ta sig i den svenska myndigheten och försöker så att övertyga sina kollegor mot folk som dem tycker inte om.  även inom polis myndigheten det finns väldigt goda och bra människor samtidigt man kan bemöta dåliga människor alla är inte samma och det är fel att man peka på alla då man får skulden i känslor det här finns olika människor. Först  socialtjänsten har inte att göra med så att skriva om jag har varit i fängelse eller inte andra saker  det är ju förtal och ett brott mot lagen ..mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar