fredag 24 januari 2020

Hej Minela Harbas jag vill skriva några rader om det som ni skrivit.


Hej Minela Harbas jag vill skriva några rader om det som ni skrivit.



1= Vi har inte beklagat hela svenska myndigeten som ni skrivit att min familj tyckte att blev kränkande av svenska myndigheten , det finns personen som gjorde så mot oss och det finns väl alla samtalet är inspelades. Vi skulle inte beklaga svenska myndigheten vi beklagar personer som bär nazistiska som gjorde och utnyttjade lagen och regler för sina skulder och försöker att bli av med det som personer lider av bli kvittas och spela  makt spel mot folk.

2= ni i ert skrivelse  namnade Israel som Palestina  och det strider mot svenska regeringens och riksdagens regler och UD, det går att en person som vara en chef via en svenska myndigheten och ha samma åsikt som iranska mullor? eller dem  som hamas gör?  jag vill inte försvara något land bara vill säga till er ni skriv att jag står på polisens register, som hade gjorde brott, men ni själv gör brott mot en annan nation. Jag vill inte blanda mig mellan palestina folk och israeliska folket, men det som ni skrivit är allvarligt. Då du just nu kalla dig svenska myndigheten och nekar israel som ett land? kan man säga det är hela svenska myndigheten som  håller på med vad du säger?
3= Skrivit att Samuel begått för brott, men datumen är saknas, händelse hände i Skövde bruksgatan 3  år 2002 blev rättegång 2003  jag jobbade aktiv med iranska organisationen pmoi mojahedin khalgh och det fanns bevis vi lämnade på denna tiden  till Säpo och därför vi visste för sen därför jag blev dömt till 3 månade i Skövde. varför hände det? det fanns en man som hette Bengt och Bengt var alkoholist  och samtidigt jobbade som vaktmästare på denna området vi köpte öl och skulle festa med några vänner när jag åkte till jobbet och kom tillbaka såg Bengt satte sig i köket och dricker våra öl så jag kastade ut honom och han skrek ni kunde inte i ditt land varför kom ni hit sade han då nästa dag jag var på väg ut med Malin  dem var rädda att vi skulle bråka med dem då kom polisen och pratade med oss sedan han fixade många falska vittne så det är händelsen.
4= Ni i skrivelsen försöker så att blanda hela svenska myndigheten med en person som kan  vara nazistiska som kränkte mot min familjen.
5= du försöker så att visa att jag är kriminell, men det är jag inte den som är kriminell som kränker  mot en nation och följer med ayatollans  terroristernas ord som vill rensa israel från jorden.
Jag har allt  och kontaktade polisen  om det juridiken jobbar med det som ni har skrivit.
brott mot lagen det var en kamera som gick ut från gränsen som styrelsen har gav mig 30 centimeter  då dem tyckte det är brott mot lagen samtidigt iranska agenter spelade väl roll, därför att jag är aktiv mot iranska regimen via sociala medier.
här samma sak det finns många som är iranska agenter och jobbar inom socialen och kan vara en chef  eller en vanlig person. Iran agentert samarbetar med nazisterna och ger pengar till dem , Vi vet väl Iran stödja antisemitismen i Europa.
6=om lägenheten det är också lögnaktiga därför vi diskuterade i augusti med Camilla  Arvidsson och skulle vi ta över lägenheten  mellan september och oktober, det finns inspelade samtal som jag hade med lägenhetenheten i Malmö och dem berättade det som idag hindrade att vi skulle ta över lägenheten det var väl socialtjänsten jag kan inte på peka alla personalen, men det fanns två eller tre personer som spelade väl roll mot min familjen. Vid frågor  vi kan lämna alla video och rösten som inspelade till vilken journalister som helst.
med vänliga hälsningar  samuel
مرحبا مينيلا حرباس أريد أن أكتب بعض الأسطر حول ما كتبته.



1 = لم نأسف للسلطة السويدية بأكملها التي كتبتها بأن عائلتي وجدت أنها مسيئة من قبل السلطة السويدية ، هناك الشخص الذي فعل ذلك لنا وهناك جميع المحادثة يتم تسجيلها. لن نأسف للسلطة السويدية ، فنحن نأسف للأشخاص الذين يحملون النازية الذين استخدموا القانون والقواعد الخاصة بديونهم ويحاولون التخلص مما يعاني منه الناس من لعبهم وممارسة ألعاب السلطة ضد الناس.

2 = أنت في رسالتك سمّيت إسرائيل بفلسطين وتنتهك قواعد الحكومة والبرلمان السويدي ووزارة الخارجية ، هل من الممكن أن يكون شخص رئيس عن طريق سلطة سويدية وله نفس رأي الملالي الإيرانيين؟ أو أولئك الذين هم حماس تفعل؟ لا أريد أن أدافع عن أي بلد ، أريد فقط أن أخبرك بأنك تكتب أنني مسجل في الشرطة ، والذي ارتكب جرائم ، لكنك أنت نفسك ترتكب جرائم ضد دولة أخرى. لا أريد التدخل بين الشعب الفلسطيني والشعب الإسرائيلي ، لكن ما كتبته جاد. ثم تسمي نفسك بالسلطة السويدية وتحرم إسرائيل كدولة؟ هل يمكنك القول إن السلطة السويدية بأكملها هي التي تفعل ما تقوله؟
3 = مكتوب أن صموئيل ارتكب جريمة ، ولكن التاريخ مفقود ، حدث في Skövde Bruksgatan 3 في عام 2002 أصبح محاكمة 2003 عملت بنشاط مع المنظمة الإيرانية pmoi مجاهدين khalgh وكان هناك دليل قدمناه في هذا الوقت لسابو وبالتالي كنا نعرف ل منذ ذلك الحين ، حُكم علي بالسجن لمدة 3 أشهر في سكوفده. لماذا حدث هذا؟ كان هناك رجل يدعى بنجت وكان بنجت مدمنًا على الكحول ، وفي الوقت نفسه كان يعمل حارسًا في هذا المجال ، اشترينا البيرة وأتحدث مع بعض الأصدقاء عندما ذهبت إلى العمل وعادت رأيت بينجست جالسًا في المطبخ وشربت البيرة الخاصة بنا هو وهو يصرخ لم يستطع في بلدك لماذا أتيت إلى هنا ، ثم قال في اليوم التالي كنت أخرج مع مالين ، كانوا يخشون أن نجادلهم ، ثم جاءت الشرطة وتحدثت إلينا منذ أن قام بإصلاح العديد من الشهود المزيفين لذلك هو الحدث.
4 = في هذه الرسالة ، تحاول خلط السلطة السويدية بأكملها مع شخص قد يكون نازيًا انتهك عائلتي.
5 = أنت تحاول أن تبين أنني مجرم ، لكنني لست الشخص المجرم الذي يهين أمة ويتبع كلمات الإرهابيين الأيتولانيين الذين يريدون تنظيف إسرائيل من الأرض.
لدي كل شيء واتصل بالشرطة إذا كان القانون يعمل مع ما كتبته.
انتهاك القانون كانت هناك كاميرا خرجت من الحدود التي أعطاني إياها المجلس 30 سنتيمترا عندما اعتقدوا أنه يمثل انتهاكًا للقانون في نفس الوقت الذي لعب فيه العملاء الإيرانيون دورًا جيدًا ، لأنني ناشط ضد النظام الإيراني عبر وسائل التواصل الاجتماعي.
هنا ، أيضًا ، يوجد العديد من العملاء الإيرانيين ويعملون في المجال الاجتماعي وقد يكونون مديرًا أو شخصًا عاديًا. عميل إيران يتعاون مع النازيين ويمنحهم المال ، ونحن نعلم أن إيران تدعم معاداة السامية في أوروبا.
6 = إذا كانت الشقة مستلقية أيضًا لأننا ناقشنا مع كاميلا أرفيدسون في أغسطس / آب وكنا نستولي على الشقة بين سبتمبر وأكتوبر ، فهناك محادثات مسجلة أجريتها مع الشقة في مالمو وأخبرونا أن اليوم منعنا من الاستيلاء على الشقة كانت خدمة اجتماعية جيدة لا أستطيع الإشارة إلى جميع الموظفين ، ولكن كان هناك شخصان أو ثلاثة لعبوا دورًا جيدًا ضد عائلتي. للأسئلة ، يمكننا ترك جميع مقاطع الفيديو والصوت مسجلة لأي صحفي.
مع أطيب التحيات صموئيل

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar