måndag 1 augusti 2022

Hampus kristian med madeleine och gustav plus daniela rumaniska kvinnan plus dem islamiska personerna från pesltina, irak, iran, lebannon , dem försöker så att leka med mig för att inte kunna koncentrera mig på min utbildningen

 


Hampus kristian med madeleine och gustav plus daniela rumaniska  kvinnan plus dem islamiska personerna från pesltina, irak, iran, lebannon ,


 dem försöker så att leka med mig för att inte kunna koncentrera mig på min utbildningen. Så dem gör dubbelmoraliska  på en sida säger vi ska hjälpa folk så att hitta ett arbeta, men på andra sidan spelar sjuka spel mot folket. Dubbelmoraliska. Man bara undersöka vad dem gör och vad dem lovar för och vad dem kräver för, dem utnyttja pengarna som ett tryckkort mot folk som de  gillar inte.  När du fick pengar från dem då du bör lyssna vad dem säger och vad dem vill...  om dem sa du är sjuk då doctor fake game player utnyttja lagen för sin skuld.

 Dem kräver saker och ting för att kunna ned trycka folk,  dem spelar spel mot folk, men vill tränna hur kunna nedtrycka en människa  dem ska samla erfarenheter  via deras arbete,  när dem gör något mot någon känner sig friskt. och vill bli kvittas från det som sitter i hans hennes tänkan. 

https://rattvisanrealit.blogspot.com/2022/08/hampus-kristian-med-madeleine-och.html

  mer information med röst inspelade plus  video kommer här snart 

allt som dem gör uppgifterna kommer i från iranska agenter  som lyckades bli anställda på socialtjänsten.  vi känner till dem alla  finns bild och hur kom dem till Sverige, i vilken  myndigheten arbetade dem  i iran innan komma  till Sverige . enligt information jag har fått Hampus kontaktade en person där som jag går  och har krävt att utreda mina ledighet, för att inte kunna få något hjälp. jag kommer att ta tilbaka alla samtyke som har gjort med dem inom kort via en juridik gurpp, därför att dem utnyttja denna samtycke mot mig jag bör ta tillbaka.

https://rattvisanrealit.blogspot.com/2022/03/jag-vill-beratta-hur-anti-semitismen.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar