lördag 12 mars 2022

Jag vill berätta hur anti semitismen och islamister via socialtjänsten i Malmö hur plockade vårt privata brev

 




Jag vill berätta hur anti semitismen och islamister  via socialtjänsten i Malmö hur plockade vårt privata brev, Boende har nyckel båda till posten och  även för lägenheten  dem kom och plockade mina brev därför att Emma Piric har skrivit en sak mot mig och hon försökte att övervaka min post för att kunna plocka mina privata brev speciellt brev från migrationsverket, Jag undrar varför serberna skulle vara antisemitism? Men huvudet personen som brukar plockar folket privata brevet miniela herbas som är palestinska hon har många vännert som dalal och många andra som identifierades . det finns en iranska kvinna  jobbar genom socialtjänsten i Malmö tidigare jobbade med  människorssmugglare i Turkiet istanbul   eller här               eller                                      här


klicka här      eller                    titta här             

   här också  eller 

brevet tog av socialarbetare 2022.02.22    

Det finns via chips kontrollen  brevet kommit till post centralen 

Nordic Wellness Malmö Central  den 2022.02.21   dem skickades ut till vattenverksvägen den 2022.02.022  då plockades av iranska agenter som jobbar på socialtjänsten i öster. Som min vän frågade runt av posten kom den 2022.02.03  dem skickade till samma adressen ovanför  2022,02,04  så tog dem brevet.  rekommenderades brev och dem skickade ett brev till migrationsverket den 2022.02.22 mellan klockan 14:50 och ett brev till samma datum klockan 15:54  till migrationsverket med underskrift av iranska kvinna som kallas sig pmoi s anhängare tillsammans med emma piric mizra , en äldre kvinna hennes namn kommer snart med kristina makedonska dem   har ljugit om oss. 

Dem hade två mål så gjorde 1 så att skulle förstöra mitt pass 2 visa att vi kan inte ta hand om vära brevet och svara på  rätt tiden dem hade dem två målet mot oss. precis som kristina  Stoyanovska försökte så att kriminalisera mig och har skrivit saker och ting som stämmde inte tack vara jag inspelades båda video och röst.

här  ni kan se brevet efter att avslöjades att dem plockade mina brevet på grund av att det finns en chips på bankkortet man an kontrollera via GPS  spår  så dem tvingades att avslöjas . syftet av det som dem tog mina privata brev  då att dem  iranska agenter som fick jobb via malmö kommun skulle förstöra mina rättigheter i Sverige , Det finns video inspelades den 2022.03,01 att hon erkänt att hon har fått mitt bankkort men det står på brevet ankom den 2022.03.02 det är lite konstiga dem ville göra så för att försvinna spåret. Den 2022.01.18 pratade vi med en person som heter Erik  och sedan han kallade mig ditt igen och krävde min släktingars uppgifter  det finns en gång via telefonen som inspelades en gång  två ånger möte  sista gången spelades via video tack journalisten  som gav mig camera och han utanför inspelades .  Vi har fått typs  via hjälp av jonas  som jobbade på   ska säga tyvärr vad som skulle händas vi kommer att publicera bilder på personen som plockade våra private brevet.  om ni titta på brevet det står precis adressen på brevet paketen och  det kan inte stämma dem som lögnare och mitomanen  som ville förstöra vårt liv  vi måste veta det finns dem iranska agenter med olika nationaliteten i Malmö speciellt via socialtjänsten som  får dubbelt lön en lön från Sverige och en lön från iranska regimen.   vi tycker att det är en stor kränkande särbehandlingar från dem. Vi har fått tips via anonymus  snart dyker upp  möten för denna datum  2022.02.17 och 2022.02.18  sedan dem hade ett kort möte den 2022.02.21  också Emma Piric hade telefon samatal med Kristina  och den äldre kvinna som vi har uppgifter om henne  så den 2022.02.22 eftermiddagen skickade ett brev efter att dem misslyckades ta vårt rekomenderade  brev den 2022.02.04  som fanns hos  livsmedel affären i kirseberg. Denna korta video har kommit som är tre stycken  på deras möte inspelades via spionapp av anonymus  redan finns i vårt grupphemsidan, även finns hos SVT  dem har lovat att kommer sända via en speciellt program som handlar om  saker som en del socialarbetare gör som bör inte göras ,  Den 2022.02.15   skulle komma ett brev från migrationsverket, men kom aldrig fram  då dem plockades för att kunna göra saker om ting mot mig Emma Piric madeleine olsson kristina  Stoyanovska, Erik, gustav, miniela herbas, Daniella,  Mirza och en vätrste antisemtiska äldre kvinna med dem islamister som direkt koplades till iranska agenter dem tog mitt brev, typsen dem som jobbar på området tog brevet och lämnade till dem agenterna  finns bevis. Jag vet det finns jätte goda människor via socialtjänsten jag skriver det betyder inte att jag är emot socialtjänsten jag är inte emot någoting från dem jag undrar varför är det viktigt för en del av dem så att samarbeta med iranska regimen  och försöker så att  skaffa problem för mig och min familj?  dem lägger sig i allt  vi vet tyvärr idag iranska agenter utnyttja en del av dem som jobbar via socialtjänsten mot oss tillexempel dem plockade mitt privata brev men gav aldrig tillbaka  sedan dem skickade brev till migrationsverket och har ljugit om mig.  Jag har bett en svensk gruppen så att hjälpa mig jag tackar dem för hjälpen dem har gjort och håller på utredas vad som hände  nu vi har fått tips att någon via socialtjänsten som plockar vårt privata brev personen identifierades  inom kort kommer dyka upp här eller mina vänner kan själva publiceras.

Idag det finns många i Malmö jobbar som socialsekreterare kopplas direkt  till Hamas terrororganisationen.  speciellt som många av dem jobbar genom öster Rosengård.

Idag iranska agenter kan utnyttja folk från Balkan  mot oss , men vi vet redan det finns en del av palesteniska, lebanisiska,  irakiska  och fghansla bakgrunder jobbar med iranska agenter här.  Men idag dem har ändrat sina taktiker dem kan jobba hemliga och säga till en person från Makedonien  eller Serbien så att göra det som iranska agenter vill göra mot iranska och kurdiska politiska aktivister här vi känner till denna beteende även karaktären. Den 02.02.2022 kom ett brev från skatteverket vi kände redan vem som skulle  ligga bakom denna smutsiga spelen,

Och skickar pengar till terrororganisationen även dem har direkt kontakter med den iranska agenter i området . idag det finns ahlel al beyet moskee i malmö och en bra plats för iranska agenter  för att köpa folk mot politiska aktivister. På grund av det realationen mellan iranska regimen och den palestinska terrorruppen hamas idag det finns många palestinska som samarbetar med iranska underrättelsetjänsten i Sverige speciellt i Malmö. även finns en misstänksam kvinna från iran hon kan vara en av iranska hemliga agenter eller an fascistiska anti kurd eller antisemitism inom kort kommer att utreda hennes bakgrunder och skriva här om hennes hon jobbar där.

det finns i andra svenska städer  personer som jobbar inom skatterverket, försäkringskassan, arbetsförmedlingen kopplas till hezbullah terrororganisationen. Dem organisationen kopplas dirket till iranska agenter . iranska regimen har väl mycket agenter i Malmö, stockholm, Göteborg  inom ahelbeyt moskee  Dem agenterna försöker så att ge dåliga information om folk med iranska bakgrunder  inom att ljuga till andra kommunen  och säga massör lögnaktiga och felaktiga saker om folk med kurdiska och iranska bakgrunder, speciellt dem som har judiska bakgrunder .

Piric och stojanovska (stoyanovska) kan också bli provocerad av regimens hemliga agenter mot oss  jag sparade deras brev även inspelades rösten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar