lördag 18 juni 2022

Varning 🛑Iranska regimens underrättelsetjänsts organs bildutställning i Stockholm är fördömd!

 





Varning 

🛑Iranska regimens underrättelsetjänsts organs bildutställning i Stockholm är fördömd!
Sveriges Säkerhetspolis (SÄPO) hart vid upprepande gånger
rapporterat att Iranska regimens underrättelsetjänsts destruktiva aktiviteter i Sverige ”utgör det största hotet MOT SVERIGES SÄKERHET”.

Men trots det lyckades den iranska underrättelsetjänsts organ, Habillian, skaffa sig polistillstånd via en privat person för en ”bildutställning” i Stockholm.
Utställningen riktade sig mot familjer och anhöriga till 33700 politiska fångar som massakrerades under sommaren 1988 i Iran. En stor majoritet av de politiska fångar som regimen avrättade var sympatisörer och medlemmar av den iranska oppositionsgruppen Folket Mojahedin (PMOI).
Medan den här utställningen hålls i Stockholm pågår demonstrationer mot regimen i olika städer i Iran och tiden rinner ut för mördar regimen.
Samtidigt det internationella arenan IAEA:s styrelse ratificerade en resolution mot iranska regimens ovilja för samarbetet med IAEA och för regimens försök att uppnå kärnvapen.
Till protest mot iranska världsterroristiska regimens utställning i Stockholm, i förra veckan, samlades ett tvåhundratal svensk- och exil-iranier mittemot Stockholms tingsrätt.
Demonstranter försökte att visa sina missnöje mot iranska regimens underrättelsetjänsts organ i Sverige.
❌Låt mig notera att iranska värdsterrorisktiska regimens underrättelsetjänstens officiella aktiviteter i Sverige med att ha en bildutställning på Stockholms gator är väldig farligt och en allvarlig varningssignal för hot mot Sveriges demokrati och säkerhet!
Jag som en självständig politisk aktiv och människorättsaktivist var där och visade min missnöje med att spraya färg på regimens banderoller.
Men jag råkade ut för ett väldig oväntad övervåld av polisen som behandlade mig väldigt våldsam så som att jag var en beväpnad brottsling!
Sedan blev jag arresterad och anhållen under totalt 6 timmar tills jag frigavs.
Allt dessa inträffade mig i samband med att spraya farg på Irans underrättelsetjänst organs banderoller som syns i den bifogade filmen och bilden.
Enligt min bedömning bakomliggande polisens onödiga övervåld mot mig, samt min arrestering och anhållning, ligger politiska order från högnivå som hade direkta kopplingar till Sveriges regeringens eftergiftspolitik gentemot Iran.
Att en person som mig som är expert och erfaren på islamisters och iranska regimens destruktiva aktiviteter och har stått upp för Sveriges demokrati blir behandlade på så sätt, är ett sort skam för de toppolitiker som genomför eftergiftspolitiken gentemot Iran.
Sveriges regeringars smutsiga eftergiftspolitik gentemot Iran sedan 1996 har orsakat att Iransk regim skapat ca. 50 moskéer runt om Sverige och har utnyttjat unga afghaner för sin destruktiva aktiviteter i Sverige och har blivit landets allvarliga hot mot säkerheten!
Peyman Kia som lyckades att infiltrera sig i höga nivåer och positioner inom SÄPO och andra känsliga myndigheter och spionerade för iranska underrättlksetjänsten samt många andra farliga fenomen som skapades av mördarregimen i Sverige är resultatet av Sveriges toppolitikers eftergiftspolitik.
Jag rekommenderar att Ni som läser den här artikeln ska titta på den korta filmen som skapades av mig och visar bara en liten del av iranska regimens farliga aktiviteter i Sverige.
Vad som hotar Sverige på allvar är iranska underrättelsetjänsts
”Trojanska Hästar” som är välorganiserade via deras moskéer runt om Sverige och inte en demokrativänlig peson som har sått upp för Sveriges demokrati.
Om Sveriges toppolitiker ska verkligen stå upp för Sveriges demokrati och landets säkerhet bör de stänga iranska regimens moskéer som är terrorcentraler runt om Sverige samt utvisa Mullornas regims underrättelsetjänstens agenter från Sverige.
Att skapa många fysiska besvär för en person som mig via statligt övervåld och att använda inofficiellt trakasseri, omänskliga och systematiska psykiska tortyr via terroriseringar, utpressning osv. mot mig och några andra politiska aktiva svensk- och exiliranier i samarbete med iransk mördarregim under många år, skadar bara Sveriges demokrati.
Att missbruka makten och utfärda hemliga beslut för användning av KGB skapade metoder under många år mot mig och några andra svensk- och exil-iranier som är politiska aktiva, förmörkar Sveriges ansikte när det gäller mänskliga rättigheter.
⭕Till slut vill jag tillägga att Sveriges Demokratin och humanitet kännetecknas med det Stora Svenska Folket och inte en del som missbrukar makten och sitter på fel platser och positioner i höga nivåer.
Fathi Mojtaba
Människorätts aktiv, självständig politisk aktiv och
erfaren på islamisters och iranska regimens destruktiva aktivitet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar