torsdag 16 juni 2022

Hej jag vill berätta och förklara en sak som idag hur man skulle tro på personen som brukar ljuga och skveller. Det handlar om dubbelmoraliska personen

 




Hej jag vill berätta och förklara en sak som idag hur man skulle tro på personen som brukar ljuga och skveller. Det handlar om dubbelmoraliska personen aom har dubbelaniskter,  När man skulle prata med sådana människor bör göra två saker skriva tid och datum plus  inspelning.  Dem som brukar springa runt och ljuga skveller bakom ryggen med lögnaktiga mot andra det handlar om personens hälsan personen kan vara mår dåligt och försöker via det som personen gör mot andra känna sig friskt. 

idag det ör högt teknologi kompis har du en mobil eller något anna  så man kan inspelas för att kunn bevisa sina lögnaktiga bör inspela vad andra har sagt, faktiskt det gör jag, när jag anser att en person har två ansikter och försöker så att  ljuga om en annan när jag skulle prata med henne, honom inspelas direkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar