lördag 18 juni 2022

Terrorgruppen taliban och kvinnorna i afghanistan Vi fördömer det kvinnoförtryck som utövas av talibanerna! Håller du med mig så dela gärna!

 


Terrorgruppen taliban och kvinnorna i afghanistan Vi fördömer det kvinnoförtryck som utövas av talibanerna! Håller du med mig så dela gärna!Fördömer allt förtryck av kvinnor. (och män) Jag fördömer allt kvinnoförtryck som utförs av män och ibland en hel släkt.Jag är emot allt kvinnoförtryck det än vara må! I synnerhet när Islam är i farten! Det är livsfarligt att födas som kvinna i denna Värld.Inte för att det i praktiken hjälper någon enda kvinna i hela världen... Men...

Jag fördömer allt kvinnoförtryck, all kvinnoförnedring och allt slags våld och hot mot kvinnor...
Men... vad hjälper det i praktiken?
För jag bestämmer bara över mina egna handlingar... Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar