söndag 27 februari 2022

Tre brev från Swedbank och ett brev från andra myndigheten. Jag kan påpeka tre personer alla är tjänstman

 



Tre brev från Swedbank och ett brev från andra myndigheten. Jag kan påpeka tre personer alla är tjänstman .. några av dem har palestinska bakgrund.

 Dem skickade till min adress kom aldrig fram efter undersökning med hjälp av bästa Jonas vi indetifierade personen inom att det fann nägra barnskor  och min vän kunde placera en liten kamera på en av barn skorna som log nära postboxen, 

Vi först skickade hennes bild till vår vänner privat  sedan kommer att publiceras och fråga varför gjorde personen och vad ville hon göra med mitt bankkort?

Bankbrevet brukar komma mellan 3 eller 5 dagar ,  under tiden har beställt 3 gånger alla 3 gånger kom aldrig  brevet från swedbank.

Jag kommer lägga upp bevis om det för att polisen veta dem kriminella med utländska bakgrunder vad gör här i Malmö.Som jag har ringt fjarde brevet som skickade till oss aldrig kommit fram två brev från m.i.g .r och tre brev från banken.

ثلاث رسائل من سويدبنك ورسالة واحدة من السلطة الأخرى. أولئك الذين تم إرسالهم إلى عنواني لم يصلوا أبدًا بعد الفحص بمساعدة أفضل جوناس ، لقد حددنا الشخص لأنه وجد بعض أحذية الأطفال وتمكن صديقي من وضع كاميرا صغيرة على أحد أحذية الأطفال التي ابتسمت بالقرب من صندوق البريد ،

أرسلنا صورتها أولاً إلى أصدقائنا بشكل خاص ثم سيتم نشرها ونسأل لماذا فعل هذا الشخص وماذا تريد أن تفعل ببطاقتي المصرفية؟

تصل الرسالة البنكية عادة ما بين 3 أو 5 أيام ، وفي الوقت نفسه طلبت 3 مرات كل 3 مرات لم تأت الرسالة من swedbank.

سأقوم بنشر دليل على ذلك لأن الشرطة تعرف هؤلاء المجرمين من خلفيات أجنبية ماذا يفعلون هنا في مالمو

كما سميت الحرف الرابع الذي أرسل إلينا لم يصل أبدًا حرفين من m.i.g .r وثلاثة رسائل من البنك

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar