söndag 15 april 2018

Rasister, extremister, nazister, islamister och anti semetiska borde klassas som psykopati





Rasister, extremister, nazister, islamister och antisemetiska borde klassas som psykopati.
i min undersökningar  om rasistiska människor som lider av starka instinkters hat gav resultater att faktiskt dem är psykopater.
Därför att när jag var på en plats mellan mars 2017 och april då fick  massor information inom människors beteende.
De rasisterna gör allt mot människor på grund av religionen, huvudfärg.
En amerikanska man som har bott här i 7 år har inte lärt sig ända svenska ordet, som jobbade på platsen sa till en vän du har maniska problem det finns film som kunde filmas via en liten doldkamera på platsen den 2017.04.11.
när jag frågade honom vem har sagt till dig så att du ska säga sånt mot andra då han sa c.a.r.o har sagt det till oss, då jag sa till honom det är brott att man skulle göra så personagrip mot andra? då han gick bara och svarade inte på mina andra frågor.
När jag undersökte sakerna det var en rasistiska instinkter hat som log bakom det sjuka saker som han har sagt.
Då jag kunde veta den 2017.08.17 när jag pratade med dem som hade samma  psykiska sjukdomar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar