lördag 9 mars 2024

iranska agenter som lyckades få jobb genom socialtjänsten försöker kriminalisera iranska politiska aktivister i Sverige

 


#Shia_terrorister_försöker_så_att_kriminalisera_folk_som_politiska_aktivister_iSverige

iranska agenter som lyckades få jobb genom socialtjänsten försöker kriminalisera iranska politiska aktivister i Sverige.

Samtal med  bredband  2024.03.05 klockan  09:30  


Jag! hej varför min bredband fungerar inte  från gårdagen? därför att jag söker jobb hela tiden via internet och jag behöver internet. 

Bredband! hej, vad heter du ? om du ger ditt namn  personnummer så kanske vi  kan hjälpa dig.

Jag! gav mitt namn och mina personliga  informationen.

Bredband! vi stängde ner igår dagen mellan 2024.03.04 och 2024.03.05  klockan 00:00 på grund av att  tre  socialsekreterare  från malmö  öster kontaktade oss och informerade oss och beklagade er  att ni gör kriminaliteten,  därför att vi tog beslut så snabbt,  om någon skulle  via myndigheten  kontakta oss så tar vi  beslut och besluten, vi ska se om det är inte sant vi kan hjälpa dig för att  ni kunna begära för skadestånd på grund av att personerna ville spruta dåliga rykte mot dig  som är skadliga och de försökte så att kriminalisera dig. Tyvärr det gör idag i  Sverige så lätt mot folk med invändrare bakgrunder. 

Jag! när skickade socialtjänsten brevet till er?

Bredband! dem skickade ett brev  2024.02.04  mellan klockan 13;00 och 14:00  de har batt oss att stänga ner din bredband, vi vet faktiskt inte varför gjorde dem så.

Jag! det kan skickat av en person och bör finnas namn på personens brev som skickade till er. Jag har inte  gav dem samtycke att lägga sig mina alla privata  saker det betyder att dem är kriminella själva. 

Bredband! ja dem skickade från socialtjänstens öster i malmö ja det finns två personens namn som täcknade under deras namn båda är utländska.

Jag! jag tror jag vet vem dem är och känner dem  både   jag vänta på advokaten information sedan ska anmäla dem till EU domstolen, därför att dem har gjort mer saker emot mig  tidigare jag kan inte gå genom just nu.

Bredband! ja vi ville inte veta vad som har hänt tidigare, socialtjänsten idag väldigt rädda efter  lvu kampanje som beklagas socialtjänsten  att kiddnappa utländska barn och säljer till företagar som driver med barnhandels. 

Jag! bra ni vet om det och jag skulle säga det då ni har sagt om det händelse.

Bredband! brevet har kommit från El moussaoui och Barwa även en kille och en kvinna till med dem  alla utländska utom killen som är svensk.  Så om ni be en advokat ni kan få allt från oss vem har skrivit och vad dem har skrivit mot dig, vi vet det är helt orättvist att dem gjorde så mot dig naturligtvis ni har rätt att begära för skadestånd.

Jag! tack, ja det har jag gjort pratat med en advokat och advokaten börjar att jobba med filerna, en av personens föräldrar misstänkt som iranska spion i Sverige, när man skulle skriva vem är el moussaoui då man kan hitta anknyttningar i tehran.

Bredband! ja vi har sökt efter ditt namn  det var inte sant deras beklagelse mot dig vi har juridiker som ni kan tala med vår juridiker så kanske dem kan hjälpa er. Vår juridik  alltid låtter att personen själv kontakta oss,  så juridiken  sökte ditt  naman ni är ateist  och ni hade inte det som dem har skrivit om dig,  Ja dem  försöker att beklaga er som  är islamister, men vi såg att ni  kritisera islamister i flera internet sidorna ,

Jag! dem är shia isis  jag är inte muslim, då jag kommer anmäla dem terroristerna som är hezbullah terrorister eller   irakiska hashd al shaabi terrorister .

يحاول العملاء الإيرانيون الذين تمكنوا من الحصول على وظيفة من خلال الخدمة الاجتماعية تجريم صناديق الناشطين السياسيين الإيرانيين في السويد

اتصل بالنطاق العريض 2024.03.05 الساعة 09:30

أنا! مرحبًا، لماذا لا يعمل النطاق العريض الخاص بي منذ الأمس؟ لأنني أبحث عن وظائف طوال الوقت عبر الإنترنت وأحتاج إلى الإنترنت.

موجة عريضة! مهلا ما اسمك؟ إذا قدمت اسمك ورقم الضمان الاجتماعي، فقد نتمكن من مساعدتك.

أنا! أعطاني اسمي ومعلوماتي الشخصية.

موجة عريضة! لقد أغلقنا يوم أمس بين 2024.03.04 و2024.03.05 الساعة 00:00 لأن ثلاثة عاملين اجتماعيين من شرق مالمو اتصلوا بنا وأبلغونا وأبدوا أسفهم لارتكابك الجريمة، لأننا اتخذنا قرارًا بهذه السرعة، إذا كان شخص ما سيفعل ذلك عبر اتصل بنا السلطة وسنتخذ القرارات والقرارات وسنرى إذا كان الأمر غير صحيح يمكننا مساعدتك حتى تتمكن من طلب تعويضات لأن الناس أرادوا رش السمعة السيئة ضدك وهي ضارة وحاولت تجريمها أنت. لسوء الحظ، اليوم في السويد أصبح الأمر سهلاً للغاية بالنسبة للأشخاص ذوي الخلفيات المهاجرة.

أنا! متى أرسلت لك الخدمات الاجتماعية الرسالة؟

موجة عريضة! لقد أرسلوا خطابًا بتاريخ 2024.02.04 بين الساعة 13:00 والساعة 14:00 يطلبون منا إغلاق النطاق العريض الخاص بك، ونحن في الواقع لا نعرف سبب قيامهم بذلك.

أنا! يمكن إرسالها بواسطة شخص ويجب أن تحمل اسم الشخص الذي أرسلها إليك. لم أعطهم الموافقة على الكشف عن كل ما يخصني، وهذا يعني أنهم مجرمون أنفسهم.

موجة عريضة! نعم المرسلون من الخدمات الاجتماعية الشرقية في مالمو نعم هناك اسمان لشخصين مذكورين تحت اسميهما وكلاهما أجنبي.

أنا! أعتقد أنني أعرف من هما وأعرف كليهما، وأنا في انتظار معلومات المحامي، ثم سأبلغ عنهما إلى محكمة الاتحاد الأوروبي، لأنهم فعلوا المزيد من الأشياء ضدي في الماضي، لا أستطيع الذهاب من خلال الآن.

موجة عريضة! نعم لم نرغب في معرفة ما حدث من قبل، الخدمة الاجتماعية اليوم خائفة للغاية بعد حملة lvu التي تشكو الخدمة الاجتماعية من اختطاف الأطفال الأجانب وبيعهم للشركات التي تعمل في الاتجار بالأطفال.

أنا! حسنًا، أنت تعرف ذلك وأود أن أقول ذلك بما أنك تحدثت عن هذا الحدث.

موجة عريضة! الرسالة جاءت من الموسوي وبروة أيضا رجل وامرأة معهم كلهم ​​أجانب باستثناء الرجل السويدي. لذا، إذا سألت محاميًا، فيمكنك الحصول على كل ما كتبه وما كتبه ضدك، فنحن نعلم أنه من الظلم تمامًا أنهم فعلوا ذلك بك، وبالطبع لديك الحق في طلب التعويضات.

أنا! شكرا لك، نعم لقد فعلت ذلك، تحدثت مع محام وبدأ المحامي في العمل مع الملفات، أحد والدي الشخص مشتبه به في أنه جاسوس إيراني في السويد، عندما تكتب من هو الموسوي قدر الإمكان العثور على اتصالات في طهران.

موجة عريضة! نعم لقد بحثنا عن اسمك، لم تكن شكواهم صحيحة ضدك، لدينا محامون يمكنك التحدث مع محامينا ربما يمكنهم مساعدتك. قانوننا دائما يسمح للشخص نفسه بالاتصال بنا، لذلك سعى القانون إلى نعمانك أنت ملحد ولم يكن لديك ما كتبوه عنك، نعم يحاولون إلقاء اللوم عليك وأنت إسلامي، لكننا رأينا أنك تنتقد الإسلاميين في عدة صفحات على الإنترنت،

أنا! إنهم شيعة داعش أنا لست مسلما سأبلغ عنهم الإرهابيين الذين هم إرهابيو حزب الله أو إرهابيو الحشد الشعبي العراقي

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar