fredag 8 mars 2024

Jag vill förklara möten den 2024.03.04 klockan 10;30 med två personer som lyckade få jobb genom myndigheten, Det ringde samma dag till min hyresvärde och stängde ner min internet .

 


Jag vill förklara  möten den 2024.03.04 klockan 10;30 med två personer   som lyckade få jobb genom myndigheten, Det ringde samma dag  till min hyresvärde och stängde ner min internet . 


Då den 2024.03.05 vaknade på morgonen så att söka jobb då min internet fungerade inte  iranska spionage som hade möte med mig den 2024.03.04  gjorde det  personen är muslimska med shia muslim lyucka isis alla muslimer lycka dan. Även nr vi hade möte försökte så att ljuga och skrev helt fel   därför att jag täcknade och skickade till personen. Det kan iran liggabkom händelsen  som utnyttja socialtjänsten i malmö 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar