måndag 11 mars 2024

Jag ringde igen till min ersättningen där en kvinna svarade, jag pratade med henne varför minskade ni min ersättning?

 


Jag ringde igen till min ersättningen  där en kvinna svarade, jag  pratade med henne varför minskade ni min ersättning?


kvinna! det kom signal från skåne a-kassa sektion  och har bett oss att minska din erstäningar, vi vet inte varaför dem skickade signalen  den 08.02.2024 , personen  kan vara en socialsekreterare  därför att alla som sitter på kommunalen är socialsekreterare, de har sagt att ni skrev om lvu kompanj därför att dem har begärt att vi skulle minska dina ersättningar permenent. Ni kommer inte få hjälp här bör ni ska skicka  alla dina uppgifter till EU domstolen kanske dem skulle hjälpa dig,

Jag! tack så mycket för informationen  ska kontakta en annan person som kan väl mycket om det händelsen.

Hon! ja gör du det, vi kan inte hjälpa dig mer, därför att det flera som spelade för roll. ha det en trevlig dag.

Jag! tack detsamma.

Då jag  kontaktade en kunniga person,

Jag! hej ni kanske vet vem har skrivit den 8 februari till  min ersättningen fk?

Han! ja vi vet  vem gjorde det, Två kvinnor från din jobbcaoch  kontaktade socialtjänsten den  6 februari mellan  klockan 13:00 och 14:00  dem har berättat för socialtjänsten att bloggen som ni med dina vänner driver har väl många besökare och en del  av bloggen handlar om lvu kampanj, personerna skickade meddelande även ringde från Arena personalen i malmö  till socialtjänsten, och ni bör veta alla som sitter på kommunalen är socialsekreterare, därför att en socialsekreterare  kan vara olagligt att  göra så mot dig, men  personen gjorde  helt olagligt därför att ni hade inte gjort samtyke med dem för att lägga sig i dina ersättningar, enligt lagen kan ni begära för skadestånd, via  en bra  avdokat skicka alla uppgifter som ni har till EU domstolen med en video från  dig och berätta allt som finns som ni tycker att de gjorde  orättvist mot dig.  Först ni bör diskutera med en advokat där advokaten kan hjälpa dig och visa  via vilken vägar ni kan anmäla personerna, 100% perocent dem som träffade dig sist  via myndigheten dem ligger bakom. 

Det som vi vet allt som hände mot dig handlar om Gaze händelse  en av personerna är arabiska, en annan kan vara svenska nazister som gjorde så mot dig.  Isabella  och m:ona ringde och anmälde mot dig till socialtjänsten.

Jag! visste första dagen, därför att mona kallade mig till rumt och isabella snackade skit om mig en person filmade filmen är 0,55 sekunder kommer att dyka upp det är väl kränkningar  jag tolkar som  förödmjuk mot mig, filmen redan finns hos flera journalster omkringvärlden även via telegram kanaler, Filmen,  filmade av en person den 06.02.2024 klockan 10:12  på förmiddagen.

Han! det är bra bevis som ni kan anmäla till EU via en bra advokat, Jag själv är svensk, tyvärr idag det händer mycket mot oskyldiga människor  i vårt samhälle,  jag beklagar för det.

Ni bör också kontakta säpo  om ni tycker att det finns ett annat land som spelar för roll mot dig på grund av dina aktiviteten  via sociala medier.

Jag! vet inte faktiskt, enligt information som vi har samlat dem har inte hojit mina ersättningar som det finns många andra får mer än mig, dem kör precis som  år 2023 hade alla andra. 

Han! ja jag kommer att fråga och kan hjälpa dig hur skulle ni göra  hur skulle ni vända er med riktiga uppgifter till EU domstolen.

Jag! tack, det finns en sak till  jag  sökte flera arbete tre av dem  ville anställa folk med nystartjobb, men när dem kontaktade  myndigheten då helt annat person svarade och  dem har sagt till två arbetsgivare att arbetsgivarna skulle inte svara mig om jag skulle ringa eller kontakta dem, tack vara  en av dem var ärliga och hade goda samvete då dem berättade allt för mig. 

Han! ni har två saker en kallas skyldighet och rättigheter om ni kulle se orättvisa saker bör ni meddela myndgiheten eller göra något för att stoppa det, även ni har ansvarig att ni följa reglerna i samhället, men ni ska inte hålla tyst ni har rätt att protstera  mot orättvisan. 

Jag!  jag tror jag har gjort hela tiden under 30 år som har bott här. 

Han! om ni har mer frågor fråga annars jag måste gå har ingen tid.

Jag! tack så mycket faktiskt har försökt att  ringa dig, men idag kunde se dig.

ha det en trevlig dag  tack så jätte myckett.

Han!  tack själv det var så lite.

اتصلت بمخصصاتي مرة أخرى حيث أجابت امرأة، تحدثت معها لماذا خفضت مخصصاتي؟

امرأة! كانت هناك إشارة من قسم صندوق البطالة في Skåne وطلبوا منا تقليل تعويضاتك، لا نعرف سبب إرسال الإشارة بتاريخ 08.02.2024، قد يكون الشخص سكرتيرًا اجتماعيًا لأن كل من يجلس في البلدية هو سكرتير اجتماعي، قالوا إنك كتبت عن شركة lvu لأنهم طلبوا منا تخفيض مخصصاتك بشكل دائم. لن تحصل على مساعدة هنا، إذا أرسلت جميع معلوماتك إلى محكمة الاتحاد الأوروبي، فربما يساعدونك،

أنا! شكرًا جزيلاً لك على المعلومات، سيتم الاتصال بشخص آخر يعرف الكثير عن هذا الحدث.

هي! نعم، لا يمكننا مساعدتك أكثر، لأن هناك العديد من الأشخاص الذين لعبوا دورًا. طاب يومك

أنا! شكرا لك أيضا.

عندما اتصلت بشخص مطلع

أنا! مهلا، ربما تعرف من كتب في 8 فبراير إلى بدلتي FK؟

هو! نعم، نحن نعرف من فعل ذلك، اتصلت امرأتان من وظيفتك بالخدمات الاجتماعية في 6 فبراير بين الساعة 1:00 ظهرًا و2:00 ظهرًا، وأخبرتا الخدمات الاجتماعية أن المدونة التي تديرها أنت وأصدقاؤك بها العديد من الزوار وجزء من المدونة يتعلق الأمر بحملة lvu، أرسل الناس رسالة تم استدعاؤها أيضًا من موظفي Arena في مالمو إلى الخدمة الاجتماعية، ويجب أن تعلم أن كل من يجلس في البلدية هو عامل اجتماعي، لأن الأخصائي الاجتماعي يمكن أن يكون غير قانوني للقيام بذلك أنت، لكن الشخص فعل ذلك بشكل غير قانوني تمامًا لأنك لم تتفق معه على إضافة تعويضاتك، وفقًا للقانون يمكنك المطالبة بالتعويضات، عبر محامٍ جيد أرسل جميع المعلومات التي لديك إلى محكمة الاتحاد الأوروبي بفيديو منك وأخبر كل شيء هناك أنك تعتقد أنهم ظلموك. أولاً، يجب عليك أن تناقش مع محامٍ حيث يمكن للمحامي مساعدتك ويوضح لك الطريقة التي يمكنك من خلالها الإبلاغ عن الأشخاص، بنسبة 100% أولئك الذين التقوا بك آخر مرة عبر السلطة التي يقفون خلفها.

ما نعرفه هو أن كل ما حدث لك يتعلق بحادثة غازي، أحد الأشخاص عربي، ويمكن أن يكون آخر نازيًا سويديًا هو من فعل ذلك بك. اتصلت إيزابيلا وم: أونا وأبلغت الخدمات الاجتماعية عنك.

أنا! عرفت في اليوم الأول، لأن منى دعتني إلى الغرفة وكانت إيزابيلا تتحدث عني بالهراء، قام شخص بتصوير الفيلم مدته 0.55 ثانية وسيظهر، ربما يكون انتهاكًا أفسره على أنه مهين لي، الفيلم موجود بالفعل مع العديد من الصحفيين حول العالم وأيضاً عبر قنوات التليجرام، الفيلم تم تصويره من قبل أحد الأشخاص بتاريخ 06.02.2024 الساعة 10:12 صباحاً.

هو! إنه دليل جيد على أنه يمكنك تقديم تقرير إلى الاتحاد الأوروبي عن طريق محامٍ جيد، وأنا نفسي سويدي، وللأسف اليوم يحدث الكثير لأشخاص أبرياء في مجتمعنا، وأنا آسف لذلك.

يجب عليك أيضًا الاتصال بـ säpo إذا كنت تعتقد أن هناك دولة أخرى تلعب دورًا ضدك بسبب أنشطتك عبر وسائل التواصل الاجتماعي.

أنا! لا أعرف في الواقع، وفقًا للمعلومات التي جمعناها، لم يرفعوا مخصصاتي لأن هناك العديد من الآخرين يحصلون على أكثر مني، إنهم يركضون تمامًا كما حدث في عام 2023 الذي حصل عليه الجميع.

هو! نعم، سأسألك وأستطيع أن أساعدك كيف ستفعل وكيف ستلجأ إلى محكمة الاتحاد الأوروبي بمعلومات حقيقية.

أنا! شكرًا لك، هناك شيء آخر، لقد تقدمت بطلب للحصول على عدة وظائف، ثلاثة منهم أرادوا توظيف أشخاص في وظائف ناشئة، ولكن عندما اتصلوا بالسلطة، أجاب شخص مختلف تمامًا وأخبروا اثنين من أصحاب العمل أن أصحاب العمل سيفعلون ذلك لا يجيبونني إذا اتصلت بهم أو اتصلت بهم، والحمد لله أن أحدهم كان صادقًا وكان لديه ضمير مرتاح عندما أخبرني بكل شيء.

هو! لديك شيئين أحدهما يسمى الواجب والحقوق. إذا رأيت أشياء غير عادلة، فيجب عليك إبلاغ السلطات أو القيام بشيء لوقفها، كما أنك تتحمل مسؤولية اتباع القواعد في المجتمع، ولكن لا يجب أن تظل صامتًا، فلديك الحق في ذلك. احتجاجا على الظلم.

أنا! أعتقد أنني فعلت ذلك طوال الوقت خلال الثلاثين عامًا التي عشتها هنا.

هو! إذا كان لديك المزيد من الأسئلة اسأل وإلا فلا بد لي من الذهاب ليس لدي وقت.

أنا! شكرًا جزيلاً لك، لقد حاولت الاتصال بك بالفعل، ولكن اليوم تمكنت من رؤيتك.

أتمنى لك يوما سعيدا شكرا جزيلا لك

هو! شكرا لنفسي كان قليلا جدا.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar