tisdag 19 mars 2024

En person berättade att dem sa ni kan skicka information till myndigheten om personen och säger han är mistro med svenska myndigheten det är stor lögnare .

 

#akta_er_från_egyptiska_mytomanen  #akta_er_från_nazisterna_som_samarbetar_med_isis

#Akta_er_från_lögnare_som_ljuger_om_folket

En person berättade att dem sa ni kan skicka information till  myndigheten  om personen och säger han är mistro med svenska myndigheten det är stor lögnare . En grupp som äe mest shia muslimer vill betala till den som lämnar fel aktiga information om mig till svenska mydigheten.


Därför när jag befinner mig på platsen spelar in allt som jag brukar tala med någon.

Jag har fått information idag om en terrorgrupp som ger pengar till den som skulle lämna feaktiga information om mig till svenska myndigheten. därför att avänder jag alltid inspelning apparater.

Jag tog beslut alla möte med misstänkta personen publiceras via sociala medier. Jag förståt faktiskt  efter att dem minskade min ersättningar  det vet jag vem spelar denna sjuka spel därför tog beslut att publiceras inspelade mellan mig och den personen och andra personen där sedan publiceras med deras namn 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar