lördag 2 juli 2022

Idag såg att husmästare har skrivit fel efternman på min brevlådans lista

 


Idag såg att husmästare har skrivit fel efternamn på min brevlådans lista ' jag kontaktade dem via email vänta på svar.

Jag fått också gamla hyresgäst det var lite nyfikna över det händelse. 

Dem svarade, men nästa lista var tömt  sedan kontaktade dem igen och fixade.

Denna händelse  är väldigt misstänktsam. Jag skickade min hyreskontrakt till Hampus kristiansson  dagen efter ringde han mig och frågade vilken tid åker jag och vilken tid kommer jag hem det finns på min blogg   https://rattvisanrealit.blogspot.com/2022/06/hejsan-tack-for-ditt-samtal.html

رأيت اليوم أن القائم بالرعاية قد كتب الاسم الأخير الخطأ في قائمة صندوق البريد الخاص بي "لقد اتصلت بهم عبر البريد الإلكتروني في انتظار الرد.

لدي أيضًا مستأجرين قدامى كانوا مهتمين قليلاً بهذا الحدث

Îro dît ku parêzger paşnavê xelet li ser navnîşa qutiya posta min nivîsandiye 'Min bi e-nameyê bi wan re têkilî li benda bersivê kir.

Min kirêgirên kal jî hebûn ku hinekî li ser wê bûyerê meraq dikirin.

Ev bûyer pir bi guman e. Min kirêya xwe ji Hampus kristianssonê re şand roja din wî telefonî min kir û pirsî ez çend saet diçim û di kîjan saetê de diçim malê li ser bloga min heye

ئەمڕۆ بینیم کە چاودێرەکە ناوی کۆتایی هەڵەی لە لیستی سندوقی پۆستەکەمدا نووسیوە 'لە ڕێگەی ئیمەیڵەوە پەیوەندیم پێوەکردن و چاوەڕێی وەڵامم دەکرد.'

هەروەها کرێچییە کۆنەکانم دەستکەوت کە کەمێک کنجکاو بوون لەو ڕووداوە.

ئەم ڕووداوە زۆر جێگەی گومانە. من بەکرێدانەکەم نارد بۆ Hampus kristiansson ڕۆژی دواتر تەلەفۆنی بۆ کردم و پرسیاری ئەوەی لێکردم کاتژمێر چەند دەڕۆم و کاتژمێر چەند دەگەمەوە ماڵەوە لەوێ لە بلۆگەکەمدایە

Today saw that the caretaker has written the wrong last name on my mailbox list 'I contacted them via email waiting for a response.

I also got old tenants who were a little curious about that event.

This incident is very suspicious. I sent my lease to Hampus kristiansson the next day he called me and asked what time I go and what time I get home there is on my blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar