tisdag 12 april 2022

Motsägelser i tal och beteende

 


Hejsan godmorgon  isabel jag tänkte skriva till dig  lite saker som handlar om vårt samtal i måndags..  Ni upprepade två gånger att det är din uppgifter att orosanmäla vårt barn?   och jag tänkte ställa några frågor  kanske inte bra frågor för dig, men för mig är en sak som man måste ta upp.  trots att jag berättade för dig  att vi hade precis kontakt med skolan även skolchefen  samt skolstart chefen,

Ni ringde till Veldi med  en annan person  så ni kan lyssna på samtalet som ni hade med veldi  snart på min sidan  www.rattvisanrealit.blogspot.com 

Motsägelser i tal och beteende

Du är muslim och tror på någon som gifte sig med en 6-årig tjej vid 53 års ålder.

Och du har fortfarande en stark tro på denna person och som din egen profet.

Och pratar du om den sociala barnlagen?

min fråga om du fanns denna tiden och såg att en 53 årig man  gifte sig med en 6 eller 8 åriga flicka kunde du orosanmäla?  den som du tror på och bär hela tiden  hans symbol.

Du har haft kontakter med oss ​​tidigare, allt övervakas i alla kontakter och det är väldigt falskt.Har denna åsikt fått dig att ljuga? Man censurerar några av de artiklar som är sanna och publicerar sedan min tidskrift, så från och med nu bör våra kontakter publiceras på webben.

. mvh Samuell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar