fredag 14 februari 2020

islamiska kvinna d till sina tonåriga barn, dem som bär inte hijab är smutsiga


islamiska kvinna d till sina tonåriga barn, dem som bär inte hijab är smutsiga
Det som är viktiga så att politikerna vaka sig idag jag var på väg till Malmö såg en kvinna med tre småpojkar mellan 5, 8, och 12 gamla  jag satte precis bakom dem på tåget, mamma väntade på barnens pappa kom två svenska unga flickor så kvinnan sa till sin äldre son vet du dem som bär inte hijab är smutsiga, pojken hurså mamm?  kvinnan, därför att muhammad sade dem som bär inte islamiska hijab är smutsiga och äckliga,, Då efter fyra eller fem minuter kom mannen sa vad gör du Zeinab var barnen?  kvinnan sa dem sitter  inne på tåget,  Mannen ok bra min dotter kom snart då kom en flicka med tätt islamiska slöjan som var mellan 17 och 18  års gammal, då dem satte precis framför mig, flickan titta mamma på dem svenska smutsiga kvinna som har inte hijab nästan halva kroppen  man kan se,  då jag kunde inte hålla tyst sa till kvinna snälla ni är gäster här svenskar hjälper er och ni säger så mannen sa till kvinna jag sagt först denna man kan arabiska spionerade oss vad vi pratade om det är bättre flytta en ännan vagn.. Då dem gick till nästa vagnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar