tisdag 1 januari 2019

Ny år ska bli så mer bevis mer undersökningar också alltid kommer med bevis utan bevis ska inte säga något om någon allt som tidigare har skrivit om det finns väl video inspelade ska publiceras för att folk tro vad man menar.. Sedan dem dagens fascister blockerade min blogg via instagram och facebook därför att dem försökte mer kränka mig personligen


Ny år  ska bli så mer bevis mer undersökningar också alltid kommer med bevis utan bevis ska inte säga något  om någon allt som tidigare har skrivit om det finns väl video inspelade ska publiceras för att folk tro vad man menar.. Sedan dem dagens fascister blockerade min blogg via instagram och facebook  därför att dem försökte mer kränka mig personligen
Igår är igår, man borde tänka framåt inte bakåt, ju man kan lära sig från med ta en korrekt titt lite tillbaka, men man ska inte tänka hela tiden bakåt, alltid man ska tänka framåt, vi vet det finns väl dagens fascismen i samhället som  vill inte att man ska gå framåt. Men jag lovar att försöka bekämpa  vid behöv kan visa och skriva deras taktiker också deras metoder som brukar använda mot folk..  Vi har mer än 590 gb video, ljud som vi en del kunde inspela direkt också en del som tog anonymous från många datorer  alla informationen finns hos mina släktingar varför man gjorde det?  Var på praktiken på en företag år 2015 då Grazyna  har polska bakgrund har berättat mycket viktiga saker vill inte gå inom just nu tänkte för fråga henne om jag få rätt att publiceras isnpelade ljudet  eller video??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar