tisdag 22 januari 2019

Hur man veta om dem personerna som lider av paranoia.?




Hur man veta om dem personerna som lider av paranoia.? 2018  det finns väl bra bevis, kom två kvinnor en person pratade men en annan arabiska kvinna, så en av kvinnorna pekade väl med kränkande på pekningar  mot personen, så det finns goda film..  En undersökningar som vi har gjort från år 2000 tills  2017 då vi fick resultaten att dem som lägger mycket energi satsade pengar för att skicka folk till praktik plats, arbetsplats skolor utbildnings plats för att kunna lämna information till deras trogna personer på platsen för att rykta mot personen så att terrorisera personens personligheten. varför gör dem så? är dem friska? lider dem av paranoia?
Jag undersökningen gav väl goda resultaten dem som gör så lider faktiskt av paranoia..
2017.08.17 klockan 13:00 jag träffade 4 personer dem skickade sms med feministiska färgar ,,, innan vi skulle träffas, men när jag undersökte dem alla har använt droger tidigare tre av dem  gick på starka narkotika i flera år..
Hitler tog starka morfin  och dem som älskar hans idee gör samma saker.
Först 2016 vi polis anmälde en förskolan i malmö då 2017 avstängt mig från jobb och utvecklingsgarantin  fortfarande jag är utan jobb och utvecklingsgarantin,, även dem skaffade sjuka och dåliga uppgifter om mig när arbetsgivare kontaktar arbetsförmedlingen dem skickar den sjuka uppgifter om mig till arbetsgivaren då dem verkligen lider av paranoia narkomanen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar