måndag 10 december 2018

Under Tiden som jag har lyssnat på tolken som tolkade persiska till svenska och svenska till persiska hade väl fel det var katastrof och okunniga tolk den 2018.12.05 klockan 15:00 i malmö


Under Tiden som jag har lyssnat på tolken  som tolkade  persiska till svenska och svenska till persiska hade väl fel  det var katastrof och okunniga tolk den 2018.12.05 klockan 15:00 i malmö
kunde inte så bra svenska och tolkade helt fel vilken experter som vill kontakta mig för att lyssna på den okuuniga tolken jag kan skicka videon till.  Personen tolkade svenska till persiska och persiska till svenska  hade väl katastrof när man lyssnar på personen som tolkar då man skrattar .
Jag vill inte gå inom hur mycket fel hon hade, men vid behöv när jag skulle publiceras videon då kommer att skriva under videon alla som hon hade tolkade för fel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar