tisdag 11 december 2018

Jag fattar inte varför en del minoriteten av nordiska folket med extrema åsikter dem utspelar sig som falsk doktor .




Jag fattar inte varför en del minoriteten  av nordiska folket med extrema åsikter dem  utspelar sig som falsk doktor .

När man beklagas mot något orättvist dålig behandlingar, så dem falska doktorer utspelar sig igen mot människorna. Svensk falska läkare Inuti centrum för socialmyndigheten.

Det finns så många utspelar sig falska läkare..

Dessa människor är komplexa människor.

De gör allt för att tömma sina komplex mot andra.

De kan utspelar sig att på tvingas andra att lyssna på dem och göra precis som dem krävs. dem använder det bidragen som man får från socialen mot vanliga personer, en del av dem försöker med  hjälp av andra personen via arbetsförmedlingen som bär samma åsikter som dem att hindra människor att kunna inte få något arbete, det finns väl bevis att man kan lämna till polisen och beger för skadeståndet.

De försöker att tystna ned människor som har barn och deras barn går på förskolor om någon gång barnen blev illa behandlas av pedagogerna på förskolor  och barnens föräldrar skulle beklaga mot dem då socialtjänsten alltid står på deras sidan mot föräldrarna.

Vårt barn gick på maskrosen förskolan i Malmö enligt barnens berättelse.

En dag barnen tog leksaker från andra barnen då nästa dag en av pedagogerna fast hållit barnen och låtit andra barnen så att slå honom samma dag pedagogen slagit barnen i magen flera gånger tillfälligt barnen fick ont i magen, och det gjorde skit ont det berättade barnen samtidigt barnen pekade på personen att det var hon som slagit hans magen.  om det berättelse 4 andra barnen bekräftade om händelsen.

 Samtidigt när vi pratade med förskolans chefen och skulle bytta plats för barnen två dagar efter barnen kom ut och sagt en kvinna med persiska språk skrek på honom sa du för inte berätta saker och ting för din dumma papp och dumma mamma då vi kunde inom barnens på pekning  veta vem personen är.

Även barnen själv pekade på personerna och beklagade dem så att dem hade slagit hans magen flera gånger en annan sak det var en man med glasögonen  som utspelade sig som polis och försökte att rädda barnen sedan vi kunde identifieras via så att barnen själv vid triangeln pekade på personen så vi har filmat personen.

  Almena förskolan 2016.09.22  det finns tillräckligt film som kan bevisas med läkare intyg  papper finns här ,, jag som person kan inte lita på dig.  Gustav Norin du ska beskriva bedömning om oss, men jag har väl utbildningar  och goda kunskaper kan göra bedömningar om dig och Mirza Ceric och två eller tre personer andra.

Du i den video inspelade den 2018.12.05 klockan 15:00 du sagt ni måste veta varför jag skriver mycket om iranska regimens anhängare i Sverige? svaret för dina frågor du sitter i ett kontor och vet inte som vi vet vi är ute på gatorna ser och lyssnar på folk när dem pratar med varandra  jag kan väl 10 språket.

'Svaret från mig det är mitt privat liv jag kan skriva vad jag vill även jag skriver inte  falska saker och ting jag skriver när mina vänner lämnar information om det som finns i Sverige.

Jag har rätt skriva om vad som jag tycker om du skulle lägga dig i  mitt privat liv det betyder att du får ord från regimens

 anhängare som redan anställde på socialtjänsten eller andra myndigheterna  vi vet idag det finns många som åker till Iran och kommer tillbaka dem bli tvingas att samarbeta med regimen mot oppositions medlemmar.

En kvinna tidigare bodde i Berlin just nu bor hon i Sverige enligt mina ahadis information hon spionerade mot iranska oppositions medlemmar sedan lämnade till iranska ambassaden i tyskland tills pmoi polis anmälde henne det finns redan på  pmoi s hemsidan om henne hon har afghanska bakgrund är shia muslimer.  Jag tror hon jobbar inom socialtjänsten enligt pmoi information.

Jag är medlem med amnesty och hjälper dem med  korrekt information från olika håll om mänskliga rättigheter som rör sig om Iran .. det som jag har hört från  den dagen som ni pratade med min fru så jag skrivit detta jag vet det handlar inte om det som finns här mellan oss och förskolan..

Jag vill säga en sak jag vill absolut inte lyssna på ert kränkande  ordet jag kommer aldrig att prata med dig just nu för tillfälligt  eller möta dig har du frågor du är välkommen att ringa mig, Jag ska alla inspelade ge en TV kanal för att dem ska gå inom se vad som finns för fel här och där..

mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar