söndag 9 december 2018

Och just dessa terrorister besökte Sos-Sos Löfven och hans förnedrande HIJABISTER för ca. 4 år sedan


Och just dessa terrorister besökte Sos-Sos Löfven och hans förnedrande HIJABISTER för ca. 4 år sedan för att tigga pengar till att rädda armeer av zombie-odugliga's sysselsättning på bl. annat Ericsson. De har varit just terrorister ända sedan 1979 då västvärlden (Jimmy Carter, Helmut Schmidt, Valéry Giscard d'Estaing, James Callaghan m.fl.) backade dem med miljoner dollar (300 miljoner enl. uppgift) i Paris för att avstyra demokrati utvecklingen till det MOHAMMAD-BARBARISK-ISLAMISK helvete som vi ser i dag.

Sos-Sos Löfven och vänner nöjer sig inte med detta heller, man håller på med att kasta Sverige i detta helvete också. På ett kontrakt nere i Europa är jag tyvärr tvungen till att resa via Arlanda, där mutar de bokstavligt talat terrorister med rollen som flygplatskontrollant för att hålla dem lugna, eller ring till vilken myndighet som helst för att bli bemött av en Islamistisk sådan (namn, samt brytning) som inte kan sitt jobb och du måste tala om för vederbörande vilka regler gäller hos den myndigheten, eller jag tittade på TV4 nyss och såg att man tvunget måste ha en Islamist som lagar mat! Ärligt talat Sverige får mig att må riktigt illa och hade det inte varit för min familjs skull har jag (63 år) stor lust att stanna kvar i det land jag jobbar i just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar