söndag 9 december 2018

Jag har sagt tidigare i dem fysiska diktatoriska länder dem filtrerar internet och sociala medier, men i Sverige filtrerar arbetsförmedlingen arbetssökande, det betyder att här används psykiska tortyr, men i det diktatoriska länder använts fysiska tortyr



Jag har sagt tidigare  i dem fysiska diktatoriska länder dem filtrerar internet och sociala medier, men i Sverige filtrerar arbetsförmedlingen arbetssökande, det betyder att här används psykiska tortyr, men i det diktatoriska länder använts fysiska tortyr
Idag fick veta  att några personer med utländska bakgrunder fick jobb själv hittade jobb, när några av dem besökte arbetsförmedlingen för att hämta papper från arbetsförmedlingen då arbetsförmedlingen nekade att ge dem papper  till arbetsgivare.  enligt berättelse från en av personerna för mig  sa jag fick ett jobb arbetsgivare tyckte att det är bra att jag skulle jobba med då arbetsförmedlingen med socialtjänsten stoppade personen så att få jobb hos arbetsgivaren, 
några av dem var kvinnor dem var ledsna och visste inte varför gör så arbetsförmedlingen mot dem så att dem skulle få ett arbete. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar