fredag 7 december 2018

Hur många fake doctor game play finns i Sverige?? jag har sett faktikst många alla är inspelade vill publiceras snart



Hur många fake doctor game play finns i Sverige??  jag har sett faktikst många alla är inspelade vill publiceras snart .


 Jag hoppas att dem andra goda svenska tar inte på sig, men det som jag skriver idag finns video som jag inspelade med dold kameror, jag älskar svenska folket, men tyvärr man träffar sådana negativa personer då man bli tvingas att skriva om.
Hur ska man  använda positiva språk, i ett samhälle som alla spelar sig som falska doktor, dem som lyckades få jobb inom myndigheterna som har extrema åsikter och försöker att ned trycka andra. De tror att alla som kommer i från mellan östern är dumma det är dem som är okej.. speciellt i malmö nazisterna samarbetar med islamister.  Är dem som spelar sig som falsk doktor i Sverige fascister?
mitt svar ja dem är faktiskt dem vill bli kvittas av sina psykiska sjukdomar allt som dem själva lider av beklagas på andra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar