fredag 7 december 2018

Jag tycker att det är bra att Sverige gå med EU


Jag tycker att det är bra att Sverige gå med EU, där Sverige tvingas att följa med EU s regler. Sverige är ett fantastiskt land, men senare Sverige på väg att minska sina trovärdigheter hos omvärlden, svenska politiker lyssnar mycket på iranska regimens ledare. år 2013 när dem kurdistan demokratiska parti medlemmar bjudit iranska ambassadör till kronoparken i Karlstad då  arbetsförmedlingen fick ord från några politiker att straffa mig på grund av att min internet aktivist mot iranska regimen. Tyvärr det finns väl många iranska regimens informatör i Karlstad som dem brukar samla information om folk sedan lämnar till iranska ambassaden i Stockholm.  då ni kan se alla video inspelade från 2010 fram, till  2013.09.24 efter det vi har en plan att publiceras alla video och ljud som vi kunde spela in från AF till sos som vi hade kontakt med även två platser en praktik plats också i Malmö, Vi ska samarbeta med varandra i olika delen i världen så att sätta text under alla video korrekt för att alla kunna se och lyssna vad som på går här..  Jag älskar svenska goda folket, men tyvärr en liten minoriteten gör så som lyckades att ta sig inom myndigheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar