lördag 8 december 2018

Hej denna webbsidan handlar om en sak som tidigare jag har sagt till dem om dem fortsätter och kränker mig då jag bli tvingen att skaffa en webbsidan för att alla veta vad som hände med mig via arbetsförmedlingen Jag tror inte denna hemsida bryter mot facebook lag och regler alla har rätt att skriva, dem som anmälde denna sidan bättre att ha koll och lösa problemet och låter oss att hitta ett jobb www.rattvisanrealit.blogspot.com bryter inte mot facebook regler


Hej denna webbsidan handlar om en sak som tidigare jag har sagt till dem  som  fortsätter och kränker mig då jag bli tvingen att skaffa en webbsidan för att alla veta vad som  på går inom myndigheterna  från olika nazister, rasister och fascister  även man kan se vad som hände med mig via arbetsförmedlingen Jag tror inte denna hemsida bryter mot facebook lag och regler alla har rätt att skriva, dem som anmälde denna sidan bättre att ha koll och lösa problemet och låter oss att hitta ett jobb. www.rattvisanrealit.blogspot.com bryter inte mot facebook regler  denna hemsidan handlar om orättvis saker och ting som på går inom arbetsförmedlingen. och andra myndigheter handlar om dåliga pedagoger på förskolor elakhet mot barn på grund av religionen, huvudet färg nationaliteter.  denna webbsidan handlar socialtjänsten  falsk doktor rävspel .. som spelar  sig falsk doktor men själva har väl sjuka bakgrunder om man gå vidare och fråga folket som känner dem så man vet vad dem har gjort och vad dem har använt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar