torsdag 18 oktober 2018

I Malmö Islamisterna uppmanar sina barn för att göra elaka saker och ting mot svenska äldre människor på området som dem bor..


 I Malmö Islamisterna uppmanar sina barn för att göra elaka saker och ting mot svenska äldre människor på området som dem bor.. Och dem islamiska barnen är våldsamma dem kastar sten efter den äldre kvinnan.
Det finns en äldre kvinna hon jobbade  tidigare  inom vården i Skåne,  hon bor i Malmö islamistiska barn stör henne dem skrik på henne dem islamister kastar sten efter henne hon har pratat med vaktmästare flera gånger ingen som har ändrat sig dem fortsätter och stör henne på området.,
 Hon har berättat tidigare  för mig  att det finns islamistiska barn som stör henne dem skriker på hennes lilla hund kastar sten  på henne. Hon ringde ringde till polisen flera gånger också har kontaktas olika myndigheter i Malmö för att få hjälp så att stoppa dem islamistiska barnen som brukar störa henne varje dag när hon skulle komma ut från hennes lägenhet på området som hon bor.
Den äldre damen beklagade hela tiden, igår gick jag på området för att se vad som händer satte mig på bänken då såg dem islamiska föräldrarna satte sig på bänkarna på andra sidan, då kom ut den äldre damen barnen började skrika på henne jävla då dem kastade sten efter kvinnans lilla hund, barnen är mellan 5 och 16 år gamla flickor och pojkar,
 när jag frågade en av föräldrarna varför säger dem ingenting till sitt barn, då en man svarade så dem är barn och barn är fri vad som vill göra, sedan det är bättre att dem försvinna härifrån, jag frågade mannen vem skulle försvinna härifrån?
mannen svenska, jaha men man kan säga till sitt barn man för inte störa andra människor ert barn kastade sten på hennes fönster och gjorde sönder  det är inte ok att man göra så, ni måste säga till ert barn att uppfostra på bästa sätt, då mannen sa vi är muslimer  bara gud uppfostra vårt barn ingen kan göra det, och barn ska vara starka  vi vill inte att vårt barn skulle vara svaga.
Jag sa kompis man måste respektera  dem äldre människorna  , då han sa du uppfostra ditt barn bättre att berätta såna saker för mig jag har sagt vi är muslimer, hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar