torsdag 18 oktober 2018

Bild på en ezedie kvinna som blev såld på en av isis slav auktioner.


Bild på en ezedie kvinna som blev såld på en av isis slav auktioner.
islamister är världens värsta fascister 
Nuri Seyhan Kino
"Denna morgon tänker jag på hur hårt vi kämpade för att få folkmordet erkänt, hur vi lyckades i länder som Storbritannien och hur vi misslyckades i Sverige. Det land där man anser sig vara bäst på humanitet. Jag tänker påminna dessa ”medmänniskor” om deras svek så länge jag lever. Och om att jag inte kommer att tro på ett enda ord om hur goda de är, alltså svikarna. Vill de att jag slutar misstro dem kan de göra om. Glöm inte att kristna, yezidier och mandéer dessutom utvisas från Sverige. Glöm inte det. Förlåt för lång rant. Men jag är in i själen äcklad av denna orättvisa."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar