fredag 28 september 2018

Det som jag har sett var helt rasistiska min tolkning är personen kan vara farliga för patienten som har utländska bakgrunder, eller personen kan vara nazistiska som också farliga för oss.



Det som jag har sett var helt rasistiska  min tolkning är personen kan vara farliga för patienten som har utländska bakgrunder, eller personen kan vara nazistiska  som också farliga för oss. tänker inte att alla samma  också jag menar inte att   alla, men bara vill säga jag såg två personer som jag ansåg dem som inte okej.. och  jag tycker att dem var rasistiska. Läkare tittade på öron och hon sa det finns lite infektion  inom kamera som tittade på öronen  fanns en stor sår,  så den kvinna som är mellan 44 och 50 års gamla  stoppade läkare att göra något för att stoppa blödningar  på min livs väninnas öron. Jag såg henne som pekade på läkaren och sa hela tiden  nej nej det gör du inte skiter i säga till gå hem sa hon sedan samma kvinna med en annan kvinna gick ut och jag gick mot vänta rumt  så sedan kom min livs väninna då gick vi till stan och köpte smärt tabletter.



Jag vet att det finns väldigt goda och trevliga människor som jobbar inom Malmö sjukhuset jag hoppas att dem tar inte på sig och, jag bara såg två personer som har sådana sjuka åsikter jobbar som sköterskor. Vi människor pratar 10% via munnen, men 90% talar ut via kroppsspråket, därför att kroppsspråket avslöjas direkt vad man tänker och hur man bete sig mot någon annan.
Jag har beskrivit om rasistiska sjukdomar som har steg efter steget i första steget är inte så farliga, men i andra steget kan vara våldsamma om sina idéer fungerar inte då hämnas på sista steget och  i sista steget dem kan bli Anders Bereviek som gjorde i Norge.
Min livs väninna  Opererade sig på Lund sjukhuset, jag såg faktiskt dem alla sjuk sköterskorna var jätte snälla och trevliga under dem tre dagarna som jag besökte min livs väninna i lund sjukhuset.
Men idag och före ut jag såg för första gången sköterskorna eller kanske personerna vara under läkare   hade extrema  åsikter.
Idag den 2018.09.28 åkte vi till Malmö Sjukhuset då det fanns redan blod som rinnande ner från öronen,  jag såg på mina ögon när vi sa till läkaren kan  ni vara snäll lägga något för att stoppa blodningar  och läcka såret, men den andra pekade på läkaren och var arga sagt nej då läkaren gjorde inte det idag på Malmö sjukhuset, Jag har väl starka bevis om det händelsen vilken journalist eller TV kanaler som vill kontakta mig jag kan bevisa med starka bevis om det som jag har sett på mina ögonen på Malmö sjukhuset. Lunds personal var jätte trevliga och dem är goda.  under tiderna som jag besökte lunds sjukhuset dem personalerna  sköterskorna väldigt trevliga och snälla.
Den 2018.09.13 opererade på lund sjukhuset, den 14 september åkte till Malmö sjukhus. den 15 september åkte hem, då vi åkte den 20 september till lund och träffade läkaren, men läkaren såg blodig och rinner blod från öron, då han gjorde ingenting på grund av att det fanns en sköterska som hade extrem ås, jag hade koll på hennes kroppsspråket hela tiden den 20 september, klockan 15: 10,   Då   hon mår blev dålig igen rinner blod från öron  såren har inte läckt sig ännu den 21 åkte vi till akuten då hon fick inte så bra hjälp läkaren bara satte en liten band, men det var inte så bra heller, då vi åkte igen  24 september åkte till Malmö sjukhuset klockan 13:30  gick  vi igen och bokade tid hos Malmö sjukhuset , läkaren har gjort väl bra, men när vi åkte igen till Lund  den 25 september, klockan 15:10 för att träffa hennes läkaren då läkaren tog bort  banden som kunde vara bra för henne, det fanns blod redan i öron, men läkaren trodde att vi har inte så  mycket kunskaper vad han håller  på.med.  då den 25 september klockan 15:10 tog bort bandet.
Därför att vi ska ha extra koll på deras arbete för att vid felaktighet eller något annat anmälas personen. Det som är konstiga här personen har opererat sig tre gånger i Tyskland, men hennes sår läckte sig bara efter 4 eller fem dagar, men just nu det är 12 dagar fortfarande hennes sår läckte inte sig. hon har aldrig fick huvudet värk tidigare när hon opererade sig i Tyskland, men här hon  beklagas hela tiden att har fått huvudet värk och även kan inte stå upp..
framför allt det är första gången som jag ser sköterskor  med rasistiska åsikter..
mvh samuel 2018.09.28  klockan 14:20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar