måndag 16 juli 2018

Idag jag hör och läser via sociala medier att SD är nazister, men Jag har haft nära kontakter med SD Sverigedemokraterna har inte att göra med nazister dem är inte nazister.. Sverigedemokraterna kör mest invandringspolitik


Om man undersöka sd båda fördelen och nackdelen  då dem  har mest invandrings frågor, det är bättre SD satsa på skolförbättringar jobb och arbetslöshets lösningar, bekämpa mot orättvisan och sjukvårdensförbätteringar så att man skulle inte vänta mer än 7 eller 10 timmar innan bli behandlas av läkaren i Sverige.
Idag jag hör och läser via sociala medier att SD är nazister, men Jag har haft nära kontakter med SD Sverigedemokraterna har inte att göra med nazister  dem är inte nazister..  Sverigedemokraterna kör mest invandringspolitik SD tycker att Sverige borde dem asyl som har asylrätt inte alla andra som har inte asylrätt. SD tycker att man ska ger dem asylrätt som behöver i verkligen skydd.
Jag har träffat många gånger sd medlemmar  jag anser inte att sd är nazister dem har inte något märke, men jag såg andra svenska politiksa partiet som har gjort uttal för anti semitism,, SD menar att Sverige borde ger dem asylrätt som behöver och har hotbild från sitt hemland inte alla andra som efter bara 3 veckor fick uppehållstillstånd åka tillbaka till sitt hemland, och får lära sig hur ska spionera,, Det som SD säger är rätt det kan också minska spioner i Sverige, idag många utländska agenter har sökt asyl och fick uppehållstuillstånd  i Sverige utan något problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar