måndag 16 juli 2018

Hej på er mina läsare, jag kommer i nästa inlägg skriva en kedja skrivelsen som handlar om två myndigheten i Sverige plus video och röst som vi kunde inspelas när vi hade möte med dem personerna.


Hej på er  mina läsare, jag kommer i nästa inlägg skriva en kedja skrivelsen som handlar om två myndigheten i Sverige plus video och röst som vi kunde inspelas när vi hade möte med dem personerna. Dem kedja skrivelser handlar om  många saker här i Malmö   vi kan gå tillbaka börja från 2007 tills idag som är 2018..  först jag trodde det var rasistiska ideer som log bakom, men när undersökte nej det var inte rasistiska det var nazistiska och det samarbete mellan svenska politiker , iran och turkiet som log bakom det diskrimineringen.
Tyvärr det kan hämna här en arbetsgivare som har berättat att dem följer med arbetsförmedlingens regler och denna information som arbetsförmedlingen lämnade till arbetsgivare hon kunde inte anställa mig. Många människor som jobbar inom myndigheten och hade kontakt med mig kommer att hämnas här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar