onsdag 11 april 2018

pappa och mamma lämna inte mig ensam på förskolan dem som jobbar här gör mig illa slå mig och tvingas mig att äta äckliga saker




En kriminella processen på går via förskolor mot barnet och politikerna vill inte ha koll  på vad som händer inom förskolor speciellt i Malmö.  De barnen som bli illa behandlas  av lärarna på förskolorna i Malmö så dem barnen   kan bli framtids kriminella gängs, vem har ansvarig för det? 
Barnen: pappa den kvinna som har blå kläder på sig,  drog mina öron och det gjorde väldigt ont hon har sagt säg inte någonting till din pappa och din mamma, också kvinnan hotade barnet och har sagt till barnet sluta att berätta för dina föräldrar, annars jag kommer att  döda dig, sade kvinnan till barnet,,  den kvinna är identifierade och hon har gjort liknande mot många barnet. 
De somillabehandlas  barn är i princip psykiskt sjuka
Och på grund av hat instinkterna gör de så dumma saker mot ett barn det är fegis och sjukt.
Ett barn som går på en förskolan i Malmö  när pappan skulle lämna barnet till förskolan barnet har sagt till sin pappa och sin mamma flera gånger tillfälligt  pappa lämna inte mig ensam i förskolan dem slår mig dem tvingas mig att äta dåliga saker så bli ont i magen snälla pappa och mamma lämna inte mig ensam dem kvinnorna och män  elaka mot mig..
det finns tre barnet vi kunde inspela  deras röst efter att vi frågade deras föräldrar och vi fick spela in vad barnen säger om förskolan i malmö.
i framtiden vi kommer att avslöja dem som gör illa barnen på förskolan i malmö också vi kommer att fotograferas förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar