fredag 5 april 2024

Idag jag kontaktade en person med serbisk bakgrund via svenska myndigheten i ett brev skrev hon att polisanmälde en av vår vän flera gånger.

 


Idag jag kontaktade  en person med serbisk bakgrund via svenska myndigheten  i ett brev skrev hon att polisanmälde  en av vår vän  flera gånger.


 efter att vi hade kontakter med personen  han hänvisade oss till en annan  i Danmark som hade alla  inspelades och alla brev som han skickade till dem vi gick genom dem faktiskt luger hela tiden . vi tog beslut att publicera alla brev växlar mellan denna myndigheten och personen genom kort.


titta här deras löganre 

Det betyder att hon säger om jag skulle överklaga för deras  felaktiga och orättvisa beslut, då de kommer med deras lögnaktiga och mytomaner polis anmäl vår vän, hon menar man kan inte ha längre  rättighete i Sverige, de kan göra mot vad dem vill. Gordana  vi polisanmälde dig under 2022  jag vill förklara för dig som lider av starka mytmani och pranoid  allt varit felaktiga  som ni gjorde.

Personen kallade oss gränslös, vi är inte gränslös vi har rätt att skriva och tala  om iranska  IRCGs penningstvätt i Skåne och malmö.

Hon skrev hotfulla hur hon glömmde att allt är inspelades och hon kan läsa här snart  

lögnare deras taktiker  #Brevet som jag har skickat idag via e-post till personen  alla samtalet  alla brevväxlar  mellanvår vän och socialtjänsten i malmö har flera ayatollahs  spioner som anställde där. idag iran har sina agenter  genom socialtjänsten i Skåne.

Hej gårdagens samtal gav resultaten att jag måste vända mig till en EU domstolen,  tyvärr ni hade stor skillnaden mellan vad du har sagt via telefonen och vad ni har skrivit  därför jag lämnar allt idag till EU domstolen  kanske dem skulle hitta en lösningar. först ekonomiska mottagare i malmö  lämnade mitt namn till ett kontor som redan misstänkt via en del politiska partier samarbetar med  iranska säkerhetstjänsten på grund av att vi ibland samlade protester i malmö mot regimens, för det som jag säger finns bevis. 

samma kontor har kränkt flera gånger  tidigare video och röstinspelningar finns redan idag ska lämna till herr advokaten för att dem ska lämna till Eu, gruppen som har nätverk i skåne  kallas iranska IRCG  penningtvätt som bryter mot sanktionen.,

mvh Samuel 

#dem_ljuger_utan_att_få_skulder_i_samvete


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar