torsdag 28 mars 2024

Kära damer och herrar.för att vi har politiska aktivister och kritisera ayatollahs i iran Sverige försöker att på, pressa oss

 

#stoppa_orättvisan_stoppa_samarbeta_med_terrorister_och_diktatore

Kära damer och herrar.för att vi har politiska aktivister och kritisera ayatollahs  i iran Sverige försöker att på, pressa oss 

Jag skriver till er angående min ekonomiska svåra situation, jag behövde bara söka om hyrans hjälp, men tyvärr enligt mina tolkningar jag har inte rätt längre i Sverige att söka hjälp via denna myndighet. 

Enligt  Subotics svar 


Jag har inte rätt  så att skulle  få ekonomiska hjälp via ekonomiska bistånd i Sverige.

 Hon har förklarat att det är ett fast beslut och hon kan inte ändras så vad kan man tolka så att det inte finns någon chans att man skulle försöka att få hjälp om man hämnas i en ekonomisk kris situationen i Sverige,  speciellt  jag som har ingen rätt att ansöka eller försöka. Socialtjänsten spelade väl mycket roll så att få arbete tre bevismaterial kan lämna till Strasbourg.

Så ni tog fast beslut att jag har inte rätt att söka ekonomiska hjälp.min tolkning det är fast beslut jag kan inte ansöka ekonomiska hos er som jag uppfattat.... 

Jag visste att dem ljuger  hur visste jag? 

dem vill ha personliga uppgifter sedan dem försöker så att spela spel så att man inte kunna  säga någonting, denna rollspel  kan komma från olika håll en kan vara handla om min artiklar som skrivit vad är diktator och vad betyder diktator via min psykologiska sidan via sociala medier, en annan kan vara handla om att skrivit om ali khamenei som har sagt att gud pratade via hans tung, han blev guds talesman,  artikeln handlar om schizofreni.

1 http://rwku3.blogspot.com/2024/01/blog-post_4.html

http://rwku3.blogspot.com/2024/01/blog-post.html


 Min handläggare shia muslim  samma som nina rokan som  en iranska före agent avslöjade vem hon är och hur har fått hjälp av iranska ambassaden under sina socionoms utbildning.  Hon i svaret skrev om respekt, vi har inte sagt något utom det som finns man kan se på sina ögon dagligen, enligt  min vän gick till en shiitiska moske i malmö snart ni kan lyssna vad mannen has sagt,  mannen säger alla som är anti welateit fagheye vi kommer med hjälp av svenska myndigheten  stoppa dem som han kallade kränka hans ledare ali khamenei. filmen mer än 1:55 minuter imamen talar om att det finns många svenskar som älskar ayatollahs system i iran, vart hände  det? i malmö Al-Hoda Moskén i malmö, när talade mannen  fredagen den 22 mars 2024  på samma moske i malmö. Samtidigt imamenn sände via tiktok direkt från al huda moskee när han talde om sakerna, men under utlande omali khamenei dem stängde av tiktok sedan de sände igen hans tal om islam och shiia muslimer som kallas ahel al beiyt. 



Så socialtjänsten lite arga på mig och utnyttja det tillsammans med ayatollahs så att jag pressar mig,  Dem har faktiskt förstört mitt liv,  i malmö.  Man kan säga  har fått massor kränkningar, förakt, och ödmjukas av flera socialsekreterare tidigare alla inspelades finns för att man kräva eller begära för skadestånd via EU domstolen.  

  

 mvh  samuel  

  


En frisk person är aldrig villig att ljuga och leka med andra i falskt beteende

De senaste dagarna tog min månadslön, som var 450 dagar, slut, och det var därför jag bad om hjälp, trots att jag lämnade in alla nödvändiga dokument, tyvärr avvisade de min begäran 3 gånger i rad.

Här kommer vi till slutsatsen att personen som vägrade är av arabisk härkomst och är en av shiiterna under ayatollornas kontroll.

Det är tydligt här att det inte finns något sätt att leva i det här landet eftersom det finns hemliga relationer med ayatollorna och trycket ligger på oss enligt ayatollornas order.

En person så låter sig ljuga  det betyder att man kan tolkas flera  olika saker  spelar för roll.

en som kallas samarbete med diktatoriska länderna och kan vara en politiska spel så kallas politiska smutsiga spelen, eller  personen blev på pressades av rasisterna att göra så.   eller personens tidigare inre innrste smärtor som vill göra så för att bli friska, det kan flera personns livs faktura, 

  här under kan ni läsa om Subotics svar om min ansökan om hyrans hjälp. En lite Svar till Damen subotic  vi har principer alla röst meddelande inspelat för att inte någon skulle missförstås, alla brev sparas, alla ansökan fotograferas.

 




   här  ert svar..   2024-03-27

 

Angående inkomna telefonmeddelanden - svar i e-tjänsten

Med anledning av inkomna telefonmeddelanden som jag haft svårt att förstå informeras du om följande:

 

Jag ändrar inte beslut som har fattats av en socialsekreterare. Du har möjlighet att överklaga samtliga beslut som du inte är nöjd med. Ditt överklagande ska i så fall lämnas snarast dock senast tre veckor efter att du läst beslutet till ansvarig socialsekreterare. Om beslutet vidhålls kommer Förvaltningsrätten att fatta det slutliga beslutet i ditt ärende. 

 

Jag ber dig att visa respekt till din socialsekreterare då ömsesidig respekt är grundläggande för ett fungerande samarbete. Beslut som har fattats av ansvarig socialsekreterare skulle fattas av en annan socialsekreterare också. 

240327 Subotic, 

السيدات والسادة الأعزاء.

أكتب إليكم بخصوص وضعي المالي الصعب، كنت بحاجة فقط لتقديم طلب للحصول على مساعدة الإيجار، لكن للأسف، وفقًا لتفسيراتي، لم يعد لدي الحق في السويد في تقديم طلب للحصول على المساعدة عبر هذه السلطة.

وفقًا لإجابة جوردانا سوبوتيك

ليس لدي الحق في الحصول على مساعدة مالية عن طريق المساعدة المالية في السويد.

  لقد أوضحت أنه قرار حازم ولا يمكن تغييره، فما الذي يمكن تفسيره حتى لا تكون هناك فرصة لمحاولة الحصول على المساعدة إذا قمت بالانتقام في حالة الأزمة الاقتصادية في السويد، وخاصة أنا الذي ليس لدي أي أمل في ذلك؟ الحق في التقديم أو المحاولة. لعبت الخدمة الاجتماعية دورًا كبيرًا في الحصول على ثلاث قطع من الأدلة يمكن أن تنتقل إلى ستراسبورغ.

لذلك اتخذت قرارًا حازمًا بأنه ليس لدي الحق في التقدم بطلب للحصول على مساعدة مالية، تفسيري هو أنه قرار حازم أنني لا أستطيع التقدم بطلب للحصول على مساعدة مالية منك كما أفهمها....

عرفت أنهم يكذبون كيف عرفت؟

إنهم يريدون معلومات شخصية ثم يحاولون ممارسة الألعاب حتى لا تتمكن من قول أي شيء، يمكن أن يأتي لعب الأدوار هذا من اتجاهات مختلفة يمكن للمرء أن يكون حول مقالاتي المكتوبة ما هو الديكتاتور وماذا يعني الديكتاتور عبر صفحتي النفسية عبر وسائل التواصل الاجتماعي وسائل الإعلام، وقد يكون آخر حول الكتابة عن علي خامنئي الذي قال إن الله تكلم بلسانه، وأصبح المتحدث باسم الله، المقال عن الفصام.

1 http://rwku3.blogspot.com/2024/01/blog-post_4.html

2 http://rwku3.blogspot.com/2024/01/blog-post.html


  كشفت معالجتي المسلمة الشيعية مثل نينا روكان كعميل إيراني سابق عن هويتها وكيف ساعدتها السفارة الإيرانية أثناء تدريبها كعلماء اجتماع. هي في الرد كتبت عن الاحترام، لم نقل شيئا سوى ما يمكنك رؤيته بعينيك يوميا، وفقا لصديقي ذهب إلى مسجد شيعي في مالمو قريبا يمكنك الاستماع إلى ما قاله الرجل، الرجل يقول كل من هو مناهض لـ Weleteit Fagheye، سنعمل بمساعدة السلطة السويدية على إيقاف أولئك الذين وصفهم بالإساءة إلى زعيمه علي خامنئي. الفيلم أكثر من 1:55 دقيقة يتحدث الإمام عن وجود الكثير من السويديين الذين يحبون نظام آية الله في إيران، أين حدث ذلك؟ في مسجد الهدى في مالمو متى تكلم الرجل يوم الجمعة 22 مارس 2024 في نفس المسجد في مالمو. في الوقت نفسه، كان الأئمة يبثون عبر تيك توك مباشرة من مسجد الهدى عندما تحدث عن الأشياء، لكن أثناء خطاب خامنئي الأجنبي، أوقفوا تيك توك منذ أن أعادوا بث خطابه عن الإسلام والمسلمين الشيعة الذين يطلق عليهم أهل البيت.

لذا غضبت مني الخدمة الاجتماعية قليلاً واستخدمتها مع آيات الله حتى أضغط على نفسي، لقد دمروا حياتي بالفعل في مالمو. يمكنك القول أنك تلقيت الكثير من الإهانات والازدراء والإهانة من قبل العديد من الأمناء الاجتماعيين في الماضي.

  

  الخ صموئيل


  

الشخص السليم لا يرغب أبدًا في الكذب واللعب مع الآخرين بسلوكيات خاطئة

في الأيام القليلة الماضية انتهى راتبي الشهري الذي كان 450 يومًا، ولهذا طلبت المساعدة، على الرغم من أنني قدمت جميع المستندات اللازمة، لكن للأسف رفضوا طلبي 3 مرات متتالية.

وهنا نستنتج أن الشخص الذي رفض هو من أصل عربي وهو من الشيعة الخاضعين لسيطرة آيات الله.

ومن الواضح هنا أنه لا مجال للعيش في هذا البلد لأن هناك علاقات سرية مع آيات الله والضغوط علينا حسب أوامر آيات الله.

يسمح الشخص لنفسه بالكذب عليه، فهذا يعني أنه يمكن تفسير عدة أشياء مختلفة مهمة.

وهي ما تسمى بالتعاون مع الدول الدكتاتورية، ويمكن أن تكون لعبة سياسية تسمى الألعاب السياسية القذرة، أو تم الضغط على الشخص من قبل العنصريين للقيام بذلك. أو الآلام الداخلية السابقة التي يعاني منها الشخص والتي يريد أن يفعل ذلك للحصول على صحة جيدة، يمكن أن تكون عدة فواتير من حياة الشخص،

   يمكنك أدناه أن تقرأ عن رد شركة Subotic على طلبي للحصول على مساعدة في الإيجار. إجابة صغيرة للسيدة سوبوتيك لدينا مبادئ تسجيل جميع الرسائل الصوتية حتى لا يساء فهم أي شخص، ويتم حفظ جميع الرسائل، ويتم تصوير جميع الطلبات.

 

    إليك إجابتك.. 2024-03-27

 

بخصوص الرسائل الهاتفية الواردة - الرد في الخدمة الإلكترونية

نظراً لورود رسائل هاتفية لم أجد صعوبة في فهمها، نفيدكم بما يلي:

 

لا أغير القرارات التي يتخذها الأخصائي الاجتماعي. لديك الفرصة للاستئناف ضد جميع القرارات التي لم تكن راضيًا عنها. في هذه الحالة، يجب تقديم الاستئناف الخاص بك في أقرب وقت ممكن، ولكن في موعد لا يتجاوز ثلاثة أسابيع بعد قراءة القرار إلى الأخصائي الاجتماعي المسؤول. إذا تم تأييد القرار، فستتخذ المحكمة الإدارية القرار النهائي في قضيتك.

 

أطلب منك إظهار الاحترام لسكرتيرتك الاجتماعية لأن الاحترام المتبادل أمر أساسي للتعاون الفعال. القرارات التي تم اتخاذها من قبل الأخصائي الاجتماعي المسؤول سوف يتخذها أخصائي اجتماعي آخر أيضًا.

240327 سوبوتيكا,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar