fredag 16 februari 2024

Hej så min jobbcoach brukar spela mycket spel mot mig vet inte varför? jag anser att det rör sig om rasismen och handlar det om Gaze.

 




idag kontaktar en advokat och vill ha mer info sedan kommer att publicera bilder på personen också vår samtal som inspelades 
#Emen_alzahaeris_dotter_i_Sverige 
 Hej så min jobbcoach  brukar spela mycket spel mot mig vet inte varför?  
jag anser att det  rör sig om rasismen och handlar det om Gaze. 


Vi kurder bryr oss inte vad som händer i Gaze varför när Erdogan attackerade Efrin palestinska folket firade turkiska seger vi är helt annat folk,  fuck off  alla dumma organisationen 
👇👇
En  tidigare  CIA  agenter från Texas har skrivit i sin dagbok dem som bli anställda via företagar, myndigheten  och har anknytninigar till sitt hemlands agenter försöker  skaffa trovärdigheten hos myndigheten, vad gör dem`? de försöker så att bli emot dem som har skrivit kritik mot någon myndigheten tidigare och någon myndigheten eller någon genom myndigheten gillar inte personen agenterna utnyttja det mot andra som har utländska bakgrunder via denna taktiker försöker gömma sina smutsiga arbete ... 

#jobbcaoch_spelar_spel_mot_folk_med_andra_nationeliteten

Som jag har sagt en frisk person gör aldrig något fel mot andra eller blir inte elaka mot andra  eller förödmjuka inte andra, en frisk person kommer aldrig att förakta andra ...Hur skulle sådana människor skulle kunna hjälpa till att man skulle få ett arbete?  Så personen försöker så att pressa på personens ekonomiska,, inspelade finns på telegram kanaler 

personen från den världens värsta lögnare folket 

prson raderade min cheman mellan7.8,9 , 12.13.14. och 15 februari  2024 trots det fanns jobbmässa på arbetsförmedlingen. från 24 oktober till idag allt inspelades även bara varit där hade inte samtal med någon inspelade alla inspelningar finns på telegram kanalen 

om Socialtjänsten vi skickade ett brev via lunds juridiska och återkallade alla underskrifter som vi lämnade till dem och dem har inte rätt att lägga sig i vårt liv.   även jag har väl dåliga ekonomiska, men jag försöker så att leva med den liten ekonomi . Samma person samarbetar med en bedrägeri grupp som brukar ringa och töma folket planboken. personen 100% är egyptiska agent i Sverige. efter Gaze händelse iranska, turkiska, egyptiska agenter jobbar tillsammans i Sverige.

personen  försöker så att ödförmjuka dig hos dem som har samma situation  hur skulle hon  eller han säga till em arbbestgivare . ibland flera dagar det finns inte cheman  raderade,  man vet inte vad skulle göra ringer man ingen svar, med min före jobbcaoch  hade vi faktiskt flera  jobbintervju vi fick varje dag  dölda jobbs länk och vi kunde kontakta arbetsgivare .

personen ringde till försökeringskassan och försökte så att spela mot mig enligt en kvinna som ville inte  hennes namn bli avslöjad berättade och frågade om jag har skrivit under att personen skulle ringa och fråga myndigheten om mina ekonomiska, det är ett brott.

Den7,8,9, 12 , 13,14.och 15 februari m  raderade min cheman för att inte meddella mig att det fanns jobbmässan på arbetsförmedlingen

M lägger sig i min andra privata situationen och har person med hennes Bkgrunder via försäkringskassan och försöker så att göra problem med min ekonomiska,  jag har inte gav henne  något rätt att personen skulle göra så  hon bar ha rätt till att hitta ett arbete ått mig. Mo under tiden jag har varit hos personen har aldrig erbjudit mig något arbete. Jag fattar inte är personen skulle hjälpa till att man få ett arbete eller personen har ansvarig så att lägga sig i andras privata liv?  och utan tillstånd ringa och fråga om personens ekonomiska.

jag kunde filma den efter att såg jag har ingen cehman



Tidigare jag har pratat med henne   om arbete personen aldrig frågat mig om att se mitt cv  personen har även kontakt begränsade mig jag går dit bara 1 gång i veckan.
mer information diskutionen med personen kommer snart. 

personen tidigare enligt inspelning finns kan dyka upp  sa använer eget lag och kan gra vad personen vill, den 24,oktober  jag träffade personen frågade varför kom du hit?  jag j måste med en leverantör för att kunna hitta ett arbete,

personen ja men jag använder mitt eget lag här  du måste veta  om du mår inte bra här du kan gå häri från,,, ,,Jag  typiskt e  personen från världens värsta mytoman folk,,, finns inspelade båda samtalet via telefonnen och samtidigt träffade personen 

datum 2024.02.06 klockan 10; 12  video o,55 sekunder,,   personen kom in titta på din CV andra berättade sjuka saker mot den som gick in, tack en person filmade direkt. 

Är det möjligt att lita på en rasist som från världens värsta mytoman folk, så personen som förödmjukar dig inför vanliga människor och bjuder in dig så att hennes vän  Isabel kommer att säga dåliga saker om dig  till andra så att hennes hjärtesorg lindras och hennes sjukdom blir mindre. video inspelade av en person finns på telegram kanalen. 

hur man skulle lita på sådana idioten inte säga mer sjuka saker om dig till arbetsgivare .

👇

Personen vän med en  person som jag tidigare kritiserade henne titta på länken under 

länken här om personen som bli kritiserade av oss

Efter att jag flyttade till denna platsen har aldrig varit på intervju, men med jobstep hade flera jobbintervju, i principen man måste ha två gånger hos sin jobbcaoch  en gång som kallas jobbsökning, och en gång som handlar om workshop intervju utveckling, cv utveckling eller hur man skulle ha kontakt med arbetsgivare, men med den nya platsen personen försöker så att sprida sjuka rykte bakom ryggen mot mig enligt andra personens berättelse.

under tiden dem hade tre rykteringar  och varit där lämnade cv fick aldrig svar, men när jag själv skickar via internet så får svar man kan få en tack  eller lycka till .

En sak som är konstiga jag  fick inte något hjälp under tiden  dem försökte att kontakt bwgränsa med andra människor därför jag alltid spelade in och alla inspelade finna på vårt telegram kanalen  ... en sak  till under tiden från 24 oktober till idag personen kan bevisa att erbjudit mig eller har kickat ett länk som handlar om ett arbete har aldrig fått personen ljuger hela tiden.

Dem ringde mellan 2024.02.014  så eller skickade ett brev till sin vännine som jobbar där 14  för att påpressa mig ekonomiska. Jag tittade på min sidan den 12 och 13  februari  klockan 12:30 står på min sidan xxxxxx kronor  igår tittade jag igen på min sida det står xxxx kronor.

Kvinnan ringde enligt en personals berättelse  min handledare via jobbcaochen  ringde tisdagen den 14   februari eftermiddagen igen ringde personen till försäkringskassan den 14 frbruari . jag  har inte gav henne tillstånd och det är olagligt att göra så bör  utredas brottet .

Jag har inte underskrivet något papper så att ge henne tillstånd att ringa och försöka lägga sig i mitt privata som som har hon inte att göra med.

Hon har bar gjort det med arbetsförmedlingen och personen har inte rätt att överhuvudet taget att lägga sig i mitt privat liv jag har absolut inta gav henne tillstånd  alla samtalet finns redan  via en telegram kanalen vi diskuterade bara om jobb ingen mer .

Det som gör min jobbcoach handlar om nationalitets, och det som händer i gaze.

Idag  efter Gaze händelse egyptiska agenter i Europeiska  länder  samarbetar med iranske agenter. för några dagar sedan frågade en  person som jobbar på en plats jag brukar gå dit,   då personen  den 14 februari ringde till försäkringskassan för att ekonomiska påpressa mig enligt advokaten  personen gjorde utan tillstånd kan man begära för skadestånd, därför att samma person som är misstänker utländska agenter  har gjort mycket saker  till minskat rättigheter  för personen och gjort kontakt begränsningar  åt andra utan anledningar utan bevis att personen kan ha utlat felaktiga med  andra om något i samhället, därför dagebn som personen befinner sig där på kontoret inspelas hela tiden och om personen skulle säga något då säg datum för att vi kunna lägga frambevis, personen är sunni muslim och  försöker så att samarbeta med turkiet mot kurder här i Sverige, vi ska inte glömma dem som har utländska bakgrunder, jobbar genom socialtjänsten, stora fröretag, försäkringskassan, arbetsförmedlingen och  andra myndigheter i Sverige  dem kan så lätt bli jagas av agenter från sitt hemland för att samarbeta med sitt hemlands agenter, om personen är muslim då turkiet, iran, och andra länder kan jaga personen för att kunna skaffa relationen med personen så att utnyttja för egen behöv.

Det som händer idag mot mig via den plats som jag befinner mig där handlar om Gaze och personen har dirket kontakter med iranska agenter och turkiska agenter i Sverige,, samtidigt personen själv en av egyptiska agentens medlemmar i Europa.

 Och idag  dem som samarbetar med iranska agenter räknar  kurderna som judar, man vill  analysera  händelse så för några veckor sedan iran bombade Erbil och just nu vi ser i Sverige genom  olika myndigheten, bilder på pesonerna finns med en bok pdf skickade och gav tusentals personer.

https://www.tv4.se

man kan analyseras via dem tidningarna 

länken

därför att vi kurdiska folket har inte att göra med gaze och gaze är inte vårt problem  eller personen känner mig via sociala medier tidigare som skickade insändare till israel kurd . Jag har aldrig diskuterat om politiker under tiden som hade denna jobbcaoch  bara den 2024.02.06   diskuterade med en kille om arbetsmarknaden och det svårigheten som man kan så svårt att hitta ett arbete spelningen finns. om personen på hitta saker om ting bara ge datum jag kan bevisa med levande bevis att det som personen säger är fel och redan inspelade  därför att jag kan  mycket om kroppspråk och vid första möte kan veta vem personen är. jobbcaoch har bara med att göra mellan arbetsgivare och arbetssökande.  därför det finns inte samtyke mellan  handledare och arbetssökande att handledare via joobcaochen skulle lägga sig i personens privat liv eller fråga myndigheten om personens ekonomiska.

Också det finns folk med utlänska bakgrunder an kan säga utländska spioner  vi har deras bilder,  som jobbar genom socialtjänsten även andra myndigheten utnyttja lagen mot andra  vi vet vad som rör sig därför att måste skriva ett sört rapporter till olika utländska amabasadörer  En jobbcaoch kommer inte säga vid första kontakter om du mår inte bra här gåhärifrån,  detta ord någon agenter eller underrättelsetjänsten ligger bakom snart kommer alla video alla röstinspelade  samtidigt måste kontakta FN 

Om arbetssökningar i Sverige politikerna bestämmer vem kan få jobb och vem som kan inte få ett arbete.   vi startade en ny blogg där man kan se hela arbete som vi sökte under tiden  har ändrat flera gånger cv personligt brev man gör dirket när man kontaktar arbetsgivare. Vi kontaktade en arbetsgivare  hade intervju den 11:12:2023  dem tyckte väldigt bra vem vet min jobbcaoch inte kontaktade arbetsgivare och gav dåliga information om mig därför dem svarade aldrig vi har amtalet och praktiska intervju inspelade 2 timmar och 15 minuter  .

min före jobbcoach var jätte trevligt och skickade varje dag länken som gällade arbete, men dem hade bara inte direkt kontaktar med arbetsgivare. jag var med de i 3 och halv månade dem var goda människor .

Måndagen den 2024.02.12 klockan 09:13 kom en kvinna   startade datoren visste inte hur skulle logga in, då jag hjälpte henne,

Jag!  godmorgon välkommen.

Hon!  hej tack  jag är för första gången här.

Jag! ok  använder ni indeed? mycket bra sida jag använder också.

Hon! ja det har  jag,

efter en minuter handledare kallade henne för samtalet,  detta samtal  hade jag med finns som röst jag kan lämna ut.

varje jobbcoach har två olika saker en som kallas workshop och en som kallas veckans möte , terroristen försökte kontakt begränsa mig och även hon försökte såga illa om till andra flera berättade det kan dyka upp med hennes bilder och alla möte som jag hade med terroristen , terroristen har tre döttrar   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar