tisdag 6 februari 2024

Du som själv är utlänning och försöker förakta ,mot andra ska ni veta att det inte är nyttigt att förakta och ljuga mot andra personer. 2024.02.06

 


Du som själv är utlänning och försöker  förakta ,mot andra ska veta att det inte är nyttigt att förakta  och ljuga mot andra personer.  2024.02.06 klockan 09:47  vi är också duktiga på att spruta rykte mot andra det finns inte människor som inte ha någon bakgrunder vi samlar och lägger krafter till framtiden, därför att vi kommer skriva en bok med din nationaliteten och vad ni har gjort mot andra nationen, det som ni gör minska  dina trovärdigheten i framtiden vi kanske kommer att publicera dina bilder dina identieten för att folk känna till.  om du fortsätter så ni måste vänta att komma dina uppgifter vem kräver dig och vem du har kontakter med.

Vi måste undersöka begränsningar är det från myndigheten eller från denna personen som är från världens största mytoman folk.  alla samtal inspelades finns på telegram kanalen 

kanske ni tror att ni  förakta att andra fattar inte vad ni gör  du är dum från dummaste och världens mest mytoman folk.

mytomanen  kom hit till mitt rum, jag gick där  då en vän berättade att den andra föraktat mig jag går inte inom snart man kan se video 

ni försöker så att fram för  två eller tre personer  göra något, men om du förstör dig själv i cyberrymden kommer miljontals människor att se,  du är en mytoman, en dag du är  domare, och nästa dag har du din egen lag.  Vi har mycket om dig att säga till folket eller skriva en bok om dig,,, 

Fördomningar blev så vanligare i en del av det här samhället, fördomningar kommer alltid från psykiska sjuka personer som lider av inbillningar också lever med starka sinnessjuka.

Om du fördömar andr på grund av utseende huvudfärg eller nationalitet då du har gjort fel och du får 4 gångar tillbaks.

Att fördöma andra

Detta handlar om min hälsa:

När jag förminskar eller fördömer en annan människa,

ett barn eller en växen, så skadar jag mig själv.

Jag försvagas av att fördöma andra. Tappar själv lust och

humör. Mår illa. Min immunkapacitet blir lägre.( Att det är

så går att bevisa ända ner på de vita blodkropparnas nivå.)

När jag har förminskande och fördömande tankar om en annan

människa blir jag på olika sätt ofri. Jag får svårare att visa mig

helt öppen mot den människa ( patienten, kunden, eleven....)

Jag får svårare att härligt och varmt se den människan in i ögonen.

Det bästa av mig lyser inte längre lika självklart mot den människa.

Jag börjar undvika honom eller henne.

En " distansering" börjar.

Jag mår dåligt och jag får skuldkänslor.

Jag känner innerst inne att jag är skild från det bästa i mig.

Jag och den andra människan kommer aldrig " i dans med

varandra". Jag säger inte att detta är lätt.

Jag säger inte att jag själv klarar att leva utan att klandra

och skuldbelägga andra människor.

Men vad jag säger är: Det har blivit sant för mig, att när jag

fördömer andra människor så skadar och försvagar jag mig själv.

Jag mår aldrig själv bra då.

En människa som har föraktfulla tankar om en annan människa är

ju inte lycklig. Det vet alla.

Alla människor får negativa och fördömande tankar om andra

människor är sjuka behöver träffa en psykolog man för att må bli bättre.

Det får vi alla blir mot de som pekar på andra människa eller fördömer andra

människor. Frågan är hur jag reflekterar över dessa mina tankar.

Så om du hamnar i anklagelse och fördömanden mot en annan människa-

Ta upp bilden ovan i huvudet:

När man " pekar fingrar " och fördömer, anklagar och lägger ut

skuld, glömmer man lätt att tre fingrar pekar bakåt – mot en själv.

Samuel 2012-12-27

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar