lördag 13 januari 2024

Hej jag vill berätta om en sak efter en händelse vi måste meddela flera utländska ambassdörn.

 

Human rights             #stoppa_mytomanen_som_brukar_ljuga_hela_tiden

Hej jag vill berätta om en sak efter en händelse  vi måste meddela flera  utländska ambassdörn.

Till exempel 2023.08.15  Gävle

2023.11.06 Falun

igen 2023.12.11 malmö

Även 2023.11.29 i malmö

bevis finns  ska lägga upp video snart 

2024.01.12 helsingborg

2023.10.24 och andra finns som  vi lämnade till dig min bror i Danmark ni ska hålla den allt till  om jag har inte hört av mig då publiceras eller lämna till dem tre tv kanalen som jag skrev viabrevet 

snart kommer en lite bok med 280 sidor från   2023.06.20 till  2024-01.11

efter undersökning som våra vänner har gjort det är sant det finns särkilda personer som står bakom händelse och hinder mot oss som utnyttja sitt plats även myndigheten för att utföra sina idee mot  andra. 

Äen händelse  för 2023.12.11  ett brev kom från en chef mytomanen raderade igen  torsdagen den  2024.01.11  när min vän fixade sitt personligt brev igen mytomanen  raderade klockan 22:00  när skulle ha tekniska problem dem meddelas  att vårt hemsida ha tekniska problem så mer information kommer genom kort . varför säger vi spela in alltid  för att dem flesta utländska även en del av svenska brukar  ljuga om personen när man ha röst eller video inspelningar då personen kan inte ljuga .  

När en människa skulle ljuga då personen ger en tips av sina kultur och sina folk mentaliteten.  i mellanöstern  två folkliga väldigt ljuger dem ljuger så lätt . om någon skulle bara säga hej dem skaffa en bok med lögn om personen därför att vi varnar er när ni skulle ha möte med en person från mellanöstern  då spela in hur ni kan därför personen kommer att skaffa väldigt lögnaktiga berättelse om dig  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar