måndag 12 september 2022

Jag har fått ett brev igår några sjuka rasistiska har planerat mot mig och idag skulle prata och lämna viktiga information till advokaten



Jag har fått ett brev igår  några sjuka rasistiska  har planerat mot mig och idag skulle prata och lämna viktiga information till advokaten,


 När det finns  det är helt orättvist  som dem gör dem ljuger hela tiden  .det är dags att be min kusin för att  publicera  alla beviset från  2016, 2018 som är grovt krimialitet mot barn 

Socialarbete iranska agenter och rasistiska som spelar dubbelmoraliska 

mer information inom kort

دوێنێ نامەیەکم پێگەیشت هەندێک ڕەگەزپەرستی نەخۆش پلانیان لە دژی من داناوە و ئەمڕۆ قسەیان دەکرد و زانیاری گرنگ بۆ پارێزەرەکە بەجێدەهێڵن، کاتێک هەیە ئەوە بە تەواوی نادادپەروەرییە وەک چۆن دەیکەن بەردەوام درۆ دەکەن

کاتی ئەوە هاتووە داوا لە ئامۆزاکەم بکەم هەموو بەڵگەکانی ساڵی ٢٠١٦، ٢٠١٨ بڵاو بکاتەوە کە تاوانێکی گەورەیە دژی منداڵان

کاری کۆمەڵایەتی بریکارە ئێرانیەکان و ڕەگەزپەرستەکان کە یاری دوو ستاندارد دەکەن

زانیاری زیاتر بەم زووانە

Min duh nameyek stend ku hin nijadperestên nexweş li dijî min plansaz kirin û îro dê biaxivin û agahdariya girîng ji parêzer re bihêlin, dema ku hebe ew bi tevahî neheqî ye ku ew dikin her dem derewan dikin. dem hatiye ku ez ji pismamê xwe bipirsim ku hemî delîlên 2016, 2018 ku sûcê giran li dijî zarokan e biweşîne

Xebata civakî ajanên Îranî û nijadperestên ku du standard dilîzin

bêtir agahdarî di demek kurt de.

لقد تلقيت رسالة بالأمس قام بعض العنصريين المرضى بالتخطيط ضدي واليوم سأتحدث وأترك ​​معلومات مهمة للمحامي ، عندما يكون هناك غير عادل تمامًا كما يفعلون ، يكذبون طوال الوقت

حان الوقت لأطلب من ابن عمي نشر جميع الأدلة من عام 2016 ، 2018 وهي جريمة خطيرة ضد الأطفال

العمل الاجتماعي وكلاء إيرانيون وعنصريون يلعبون معايير مزدوجة

مزيد من المعلومات قريبا

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar