lördag 10 september 2022

Hejsan jag ber den personen som igår ringde på min dörren och ställde några frågor att kontakta mig inom 24 timmar på min e-post samuel.ku35@gmail.com

 


Hejsan  jag ber den personen som igår ringde på min dörren och ställde några frågor  att kontakta mig inom 24 timmar  på min e-post  samuel.ku35@gmail.com


därför kom först två personer som hade persisktalande och frågade vilket nummer, men dem talade inte med mig. finns bilder på dem också.

om ni svarar inte vad händer ju din bild kommer synas här även video som hde samtal med dig  dyker upp här  även en kopia går till polisen som du  kommer att introduceras som en tjuv av privata brev.. din bild med videon redan finns hos mina släktingar och vänner 

مرحبًا ، أطلب من الشخص الذي اتصل ببابي أمس وطرح بعض الأسئلة الاتصال بي في غضون 24 ساعة على بريدي الإلكتروني samuel.ku35@gmail.com

لذلك ، جاء أول شخصين يتحدثان الفارسية وسألوا عن الرقم ، لكنهم لم يتحدثوا معي. هناك صور لهم ايضا

إذا لم تجب على ما يحدث ، فستظهر صورتك هنا أيضًا فيديو مثل محادثة عالية الدقة معك ستظهر هنا أيضًا نسخة ستذهب إلى الشرطة التي ستعرفك على أنك سارق الرسائل الخاصة

صورتك مع الفيديو موجودة بالفعل مع أقاربي وأصدقائي

Hello, I am asking the person who called my door yesterday and asked some questions to contact me within 24 hours at my email samuel.ku35@gmail.com

therefore, first two people who spoke Persian came and asked what number, but they did not speak to me. There are pictures of them too.

if you don't answer what happens your picture will appear here also video like HD conversation with you will appear here also a copy will go to the police who will introduce you as a thief of private letters

your picture with the video is already with my relatives and friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar