söndag 18 september 2022

vi kommer publicera alla iranska agenter och alla som skickar brev mot oss i Sverige snart ni kan se här

 

vi kommer publicera alla iranska agenter och alla som skickar brev mot oss i Sverige snart ni kan se här 

Hej på er  hoppas att allt är bra med er.

Jag skriver till er angående  en del av skrivelsen som socialtjänsten som  skrivit om, jag har läst  hela brevet   jag har kontaktat mina vänner och två svenska journalister som ska undersöka och nyckelpersoner som spelar roll mot mig via socialtjänsten.


 Många av dem från iran  vi har hittat information om dem och på vilken satt har dem kontakter med iranska regimen och deras kontaktpersoner i området namn och  vad dem gör  kommer att publiceras.

Jag såg att socialtjänst påpekade ett stavfel som deras bevis mot mig.

Är ett stavfel en sjukdom?

Jag läste brevet, kanske för att jag skickade brevet snabbt, ett stavfel alla kan göra och det kan hända fel gjordes istället för den iranska regimen och namnet på ett annat land nämndes. Men de anställda på socialavdelningen döljer sina misstag, bara de är friska människor och för att de missbrukar med  systemet.

Vi kommer att undersöka tyvärr vi måste säga jag hade möte i helgen och vi kommer undersöka även kontakta vår folk inside iran och sedan vi kommer att publicera allt om dem.

Två personer i Malmö misstänker som ha kontakter med iranska regimen

4 personer till med shit muslimska  bakgrunder  en av dem innan komma till Sverige jobbar med fatemion en terrororganisation i iran mest av dem från afghanistan.

 Tre personer till från karlstad som kommit via röda korset till Sverige 90 talet och har åkt till iran och har nära kontakt personer inom den iranska underrättelsetjänsten haji mozafar  och officer ali  mohammadi i kermanshah.

Vi har lämnat redan till svenska säkerhet polisen säpo.

 Denna kvinna som igår har pratat om  redan har hon filer hos tyska underrättelsetjänsten (Deutscher Geheimdienst)

Redan bor hon i Sverige med några till  och tre av dem jobbar som socialsekreterare här i skåne.


Med vänliga häJag ska förklara hur använder rasisterna deras metoder mot folk med utländska bakgrunder.

De kan använda  folk från samma lan som offren i från  offren.

Dem som kommit hit och åker  till diktatoriska länder  och har hemliga kontakter med  diktatoriska ländernas underrättelsetjänsten, dem spelar väl mycket roll mot offren.

tillexempel från iran kommit som student hit och dem är ju iranska agenter och samarbetar med iransa regimen mot oppositions medlemmar här om man är politiska aktivister dem skickar brev till myndigheterna och ger dåliga och sjuka information om offren. 

Men rasisterna har egen metoder dem försöker så att förnedra offren genom att påpekas som psykiska ohälsan, men när man läser deras kroppsspråket då kan man veta vad de gör och vilken plan har dem mot offren. lsningar Samuel

https://rattvisanrealit.blogspot.com/

https://samuel-kermashahi.blogspot.com/

http://ajansknews.blogspot.com/

http://samuelkub.blogspot.com/

https://www.timesofisrael.com/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar