söndag 28 augusti 2022

Jag tycker att bör svenska folket prova efter valet välja Ebba Busch som Sveriges statsminister

 


Jag tycker att bör svenska folket prova efter valet välja Ebba Busch  som Sveriges statsminister.


 och Sverige kan prova en kristdemokratiska regeringen i så fall folk har sett socialdemokraterna, moderaterna  nu det är dags att Sverige prova en kristdemokratiska nästa regeringen och Ebba Busch ska bli statsminister, Kristdemokraterna styrde Tyskland i 15 år och fungerade väl bra  båda ekonomiska och politiska, jag tror att Ebba busch kan bli ny angela merkel för Sveriges framtiden, Jag tror kristdokraterna kan få erfarenheter från den tyska kristdokratiska partiet,, Jag tycker att Ebba Busch är fantastiska  och duktiga person med goda självförtroende, Sverige idag behöver en kristdemokratiska regeringen   Därför att jag uppmanar folket så att rösta på kristdemokraterna, Sverige behöver kristdemokratiska statsminister. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar