söndag 10 april 2022

Varning jag uppmanar alla som känner mig detta telefonnumer är inte mitt som skaffades på mitt namn 0 76 834 6744

 



Varning jag uppmanar alla som känner mig detta telefonnumer är inte mitt som skaffades på mitt namn 0 76 834 6744  som försöker så att  visa sig som är jag om ni har fått kontakt via detta nummer polisanmäla nummert 

Någon har försökt att förstöra min elektroniska brevlåda  via kivra.  Dem har aktiverat mitt gamla telefonnummer som  gick ut 2020.07.20 telefonnummert skaffade från halebop  juni 2017  sedan flyttade telefonnummert till 3 2018. och gick ut 2020 därför att jag måste polisanmäla personen som gjorde här ni kan se telefonnummert  0 76 834 6744 denna telefonnumer är inte mitt längre om personen skulle kontakta folk via detta nummer då bör dem polisanmälas  därför att det kan vara id kapare kriminella som har anknytning till någon av socialsekreterare  ligga bakom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar