tisdag 19 april 2022

Jag vågar inte titta på kriget längre det är väl hjärtskärande jag har barn när sitter i bibleoteket där publiceras lite saker eller lämnar

 


Jag vågar inte titta på kriget längre  dt är väl hjärtskärande , jag har barn  när sitter i bibleoteket  där publiceras lite saker eller lämnar  till min kusin för att kunna publiceras. 


  Jag varje söndag eller önsdag tänder ett ljus och ber om fred i världen nej nej till kriget och väldsamheten  ja till fred.

Varför kriget? tycker ni att kriget kan lösa problemet? men jag tycker tvärtom kriget kan skaffa tusental problem som skulle ta flera år för att kuna lösas. Kriget är sjukt  vet ni hur många barn som blev dödades i Ukraina under kriget?

 det är väl hjärtskärande  Jag pratade med en ukrainska familjen kvinnan började att gråttas och jag frågade henne varför gråttar hon? Hon svarade min lilla son min bror min kusin  blev dödades av ryska strider plan, ja det är väl hjärtskärande att höra  jag kunde inte sova hela natten när gick jag hem,, så människorna är dumma mot varandra-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar