tisdag 23 mars 2021

ag har återigen blivit blockerad på FB för att dela ut mina inlägg på FB-grupper till kvällen på söndagen den 28:e mars 2021.

 



ag har återigen blivit blockerad på FB för att dela ut mina inlägg på FB-grupper till kvällen på söndagen den 28:e mars 2021.
Sådana begränsningar har blivit en vana för mig.
Det har blivit en del av min kamp för att värna demokratin i Sverige. För att det hänger ihop med kampen för friheten och demokratin i Iran.
Jag ville skriva en avslöjande artikel till stöd för oppositionella partier i Sverige i helgen. Men jag har blivit tvången att avvakta till på nästa vecka.
Tänk lite djupare bara!
Min sista allvarliga och upplysande inlägg var ”Sri Lanka förbjuder burka och stänger 1000 islamiska skolor” som jag delade inom FB-grupper.
Mer än 18000 delade den här länken från FB. Titta längs ner på nyheten via den bifogade länken så kan Ni se den själva.
Globalister och Globalism-vänliga i Sverige som är för islamiseringen i Sverige är absolut inte intresserade att personer som mig orsakar sig att sådana nyheter får stora uppmärksamheter i Sverige.
”Damer” och ”Herrar” har väl kännedom och uppfattning att sådana nyheter som är mot islamister utökar det stora svenska folkets krav på topp-politiker och politiska partier i Sverige.
Sedan juni 1990 som jag kom till det vackra och underbara landet började jag mina aktiviteter mot den islamiska fundamentalismen.
Jag har inte fått en enda krona för mina aktiviteter. Jag har betalat min statliga TV-avgift sedan ca. 1994.
Jag är en oberoende och självständig människa som inte har fått en enda krona någonstans utan för Sverige.
Jämför mig med de som har varit aktiv för den islamiska fundamentalismen och islamister i Sverige och får miljontals kronor statliga bidrag i Sverige.
Nu är det mer än tre år som jag har varit aktiv på den här FB-sida.
Jag satsade mycket tid och kunskap för att avslöja och upplysa om vissa verkligheter som hotar Sverige och Sveriges demokrati.
Men jag har inte bett om folkliga bidrag för mina aktiviteter.
Det är exakta skillnaden mellan rena kärleken till Sverige och Sveriges demokratin och de onda som vill suga upp det vackra och demokratiska landet.
För många kan det vara ofattbar men det är min sanna Jag.
🔴Jag känner mig väldigt stolt för att ha stått på det stora svenska folkets sida och mänsklighetens sida med hela mitt hjärta och min kärlek.
För att jag älskar Sveriges demokrati och den underbara demokratin är min förebild.
Slutligen vill jag verkligen tackar det stora svenska folket för att jag har blivit omhändertagen och välkommen när mitt liv var i fara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar