tisdag 31 december 2019

Hej mina goda läsare gott nytt år, önskar er ett riktigt fint gott nytt år på er alla.




Hej mina goda läsare gott nytt år, önskar er ett riktigt fint gott nytt år på er alla.
Jag vill säga en sak fascisterna lyckades så att tvinga min fru och barn så att lämna Sverige, alla möter inspelade och snart kommer så att publiceras  fascisternas bilder på olika webbsidor också ska skriva på olika  språk via olika webblogg eller hemsidor ska publiceras fascisternas bilder.
Jag har redan lämnat alla bilder filmer och  allt som inspelade till mina släktingar i israel, och andra omvärlden
مرحباً يا قرائي الطيبين سنة جديدة سعيدة ، أتمنى لكم سنة جديدة سعيدة حقاً لكم جميعاً.
أريد أن أقول شيئًا واحدًا نجح الفاشيون في إجبار زوجتي وأطفالي على مغادرة السويد ، حيث يلتقي الجميع بالتسجيل وسرعان ما يأتي مع الصور الفاشية بلغات مختلفة من خلال مدونة أو مواقع ويب مختلفة لنشر الصور الفاشية
لفعل جميع أفلام الصور وكل ما تم تسجيله لأقاربي في إسرائيل وبقية العالم

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar