fredag 13 december 2019

Åter en galen video där ett hundratal invandraregäng går på Joakim Magnus


Åter en galen video där ett hundratal invandraregäng går på Joakim Magnus Lamotte.
Nej tack till detta.. Utan utvisa ända rätta..
Heja Joakim. 👌
Vilken jäkla vecka.
Först en hatstorm efter Aschbergs förvirrade artikel i Aftonbladet. Sedan kommer en lögnaktig och förvanskande text från Magasinet Paragraf som får ännu fler troll att gå till attack.
När jag sedan tillkännager att jag skall göra livesändning från Kronogården i Trollhättan kommer påhopp från vissa människor i den staden som tycker att jag inte har i ”deras område” att göra.

Den bifogade bilden sammanfattar ganska väl hur min inkorg sett ut den här veckan, timme efter timme, dygnet runt.
Men jag håller huvudet högt och laddar för livereportaget ikväll, och hoppas att så många som möjligt tittar på sändningen från Kronogården i Trollhättan ikväll 18:30.
Det handlar om bilbränder, vandalisering och attacker mot blåljuspersonal.
Dela gärna detta så att så många som möjligt möter mig där ikväll!
Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar