torsdag 28 november 2019

Här man kan se det verkligheten idag



Här man kan se det verkligheten idag
Jag pratade med en arbetsförmedlare hon flera gånger tillfälligt skulle göra mig skyldiga mot dem goda svenska folket och hela regeringen så ni kan se hur hon med sina   dåliga svenska talande försöker så att säga att jag menade hela landet när jag sa det finns personen med fascistiska ideer så lyckades ta sig i den svenska myndigheten och försöker så att använda lag och regler för sina skulder.
Dem kriminella och rasistiska eller bär fascistiska ideer och lyckade ta sig i den svenska myndigheten försöker så att använda sina smutsiga ideer och skylla allt på personen även dem försöker så att säga personen är missnöjd med hela svenska myndigheten , så dem med deras lögnaktiga och felaktiga försöker göra vad dem vill därför jag skaffade denna blogg så att  bevisas jag är absolut inte missnöjda med den svenska myndigheten det är dem rasistiska eller fascistiska människor som direkt eller indirekt har kontakt med den iranska agenter på grund av att mina politiska aktivister via sociala medier.
Jag tycker att  den svenska myndigheten borde utreda dem personerna och sätta gränser så att dem kunna inte utnyttja lag och regler för sina skulder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar